XXL Nutrition

Stelling MP3 luisteren in de gym

Peiling Peiling Gebruik jij een mp3-speler tijdens het trainen?

• Ja

Stemmen: 31 46,3%
  • Nee

Stemmen: 36 53,7%

• Totaal stemmers
    67
lol, het is 2010 en je hebt je eerste mp3 speler gekocht?

OT; Ja, is chiller als je alleen traint. Gewoon met dat klipje aan je broek/shirt vastmaken dam heb je er geen last van.

The Prodigy tijdens de workout op je Ipod, traint heeel lekker:P

• Topic Starter Topic Starter
lol, het is 2010 en je hebt je eerste mp3 speler gekocht?

OT; Ja, is chiller als je alleen traint. Gewoon met dat klipje aan je broek/shirt vastmaken dam heb je er geen last van.

nee maar telefoon kan ik niet kwijt in me trainingsbroek :p

Ik gebruik me mobiel er af en toe voor. Alleen vind ik het soms wel irritant om die oordopjes in me oor te hebben tijdens het trainen.
Overigens gebruik ik het alleen als ik overdag ga trainen (dan is er bijna nooit iemand in de gym). Als ik 's avonds train zijn er vaak bekende en dan kan je tenminste een beetje lullen. :p

I'm not here to talk!

[Link niet meer beschikbaar]

haha vette afbeelding , nee was maar voor te kloten dat ik dat zei . als je mp3 niet boven de 130 decibel gaat zou ik mij geen zorgen maken .
zet de mijne altijd op vollenbak , maar ik heb het gevoel alsof dat het elke maand stiller wordt , zal wel aan de mp3 liggen :p

Ook mee genomen aangezien bij ons tegenwoordig van die nederlandse muziek op zetten zoals hazes etc. Verder saaie radio traint niet lekker.

Helpt wel bij het uitpersen van de laatste zware reps :)

tijdens setjes doppen in, als ik wil praten tussendoor doe ik ze uit. thuis gewoon radio aan (3fm), heb mp3 in sportschool vnl voor focus. begrenzer op speler ingezet, immers: alles boven 80 of 90 db zorgt voor permanente gehoorschade... geen zin in.

Altijd met ipod in, ik kan die muziek in de gym echt niet uitstaan.

Ja altijd, kan niet zonder eigenlijk.

Mijn oren zijn dan al wel helemaal verkracht door lawaai van mijn werk en door veel te veel in een discotheek bij de speakers te staan. Toch steek ik nog liever oortjes in dan de 'beruchte' gangsters te horen lullen van hoe stoer ze waren dit weekend.

Dus geef mij maar de mp3 ' met hoge tonen aangepast '...

Terug
Naar boven