AndroidHealthClinic

Mr BIG = Mr Holland 2006

he man je zag er goed uit. was dit je laatste jaar bij junioren??
want je ben 22 ofzo toch??
veel succes plezier in spanje..

king ralf zei:
alleen jammer dat van jouw lichaam 80% gekuurd is (zwak)

king ralf wanneer sodemieter je nou eens op van dit forum. Haha wanneer heb je nou eens door dat 90% v/d mensen hier een teringhekel aan je heeft omdat je niets toevoegt op dit forum: je geeft nodeloos commentaar op foto's, kraakt mensen af op foto's, plaatst onzinnige, nietszeggende berichten, en ook deze k*tpost van jou is het zoveelste voordeel van ook belachelijke commentaar op een topicstarter/reactie op een topic. Daarnaast VRAAG je wel adviezen. Dat is toch scheef? Ik weet niet waarom je het doet, maar schijnbaar vind je het leuk dat niemand je mag, en probeer je ( volgens mij ) je eigen frustraties op internet te verliezen. Volgens mij noemen ze dat '' internet soldier '' ofzo haha.

MODS: Waarom heeft king ralf geen strafpunten/ban???!!!!

LOL @ ROB G!!!

Fotos heb ik niet echt gemaakt als ik eerlijk ben, maar van het WK zullen er zeker fotos komen bro, dus hou die puddingbuks nog maar ff in je broek!!! HAHA

Beter dat ik maar niet op Ralph reageer, want gaat natuurlijk nergens over...!
Maar goed sommige mensen zullen het nooit begrijpen...!

Verder nogmaals iedereen bedankt voor de felicitaties!!!

@ Remco

Dit is idd mijn laatste jaar als junior, want is over het algemeen t/m 21 jaar en ben nu 21 dus...!

haha ralf is geboren '' in de hel realm ''

sorry voor het offtopic mr. big maar kan hier gewoon niet tegen

Gefeliciteerd! :thumbup: Succes in Spanje.

Proficiat Notorius B.I.G ;)

king ralf zei:
alleen jammer dat van jouw lichaam 80% gekuurd is (zwak)

Ralfie Ralfie... Jammer dat er bij jouw maar 20% zinnigs uit komt en 80% onzin.
:mier:

@Mr.Big, gefeliciteerd en succes in Spanje.

Mr. B.I.G. zei:
LOL @ ROB G!!!

Fotos heb ik niet echt gemaakt als ik eerlijk ben, maar van het WK zullen er zeker fotos komen bro, dus hou die puddingbuks nog maar ff in je broek!!! HAHA

Beter dat ik maar niet op Ralph reageer, want gaat natuurlijk nergens over...!
Maar goed sommige mensen zullen het nooit begrijpen...!

Verder nogmaals iedereen bedankt voor de felicitaties!!!

@ Remco

Dit is idd mijn laatste jaar als junior, want is over het algemeen t/m 21 jaar en ben nu 21 dus...!

Sorry Mr. B.I.G -> Je hebt de afgelopen 24 uur te veel Karma gegeven, probeer het later nog eens. Die hou je tegoed!

King ralf -> Je hebt de afgelopen 24 uur te veel Karma gegeven, probeer het later nog eens. DIE HOU JE ZEKER TEGOED

Post van king ralf heb ik btw ook gerapporteerd, tijd dat die @#&*& gebanned wordt.

hitman zei:
Ralfie Ralfie... Jammer dat er bij jouw maar 20% zinnigs uit komt en 80% onzin.
:mier:

@Mr.Big, gefeliciteerd en succes in Spanje.

20% zinnigs? Waar haal je in vredesnaam die 20% vandaan? Ik heb hem nog nooit iets zinnigs horen zeggen..

Punt is uitgedeeld aan Kingralf, over tot de orde van de dag.

Gefelicteerd Bart, knappe prestatie.

@ Mr BIG:
wanneer ben je begonnen met trainen?
hoe oud was je voor je eerste wedstrijd?

mass_builder zei:
king ralf wanneer sodemieter je nou eens op van dit forum. Haha wanneer heb je nou eens door dat 90% v/d mensen hier een teringhekel aan je heeft omdat je niets toevoegt op dit forum: je geeft nodeloos commentaar op foto's, kraakt mensen af op foto's, plaatst onzinnige, nietszeggende berichten, en ook deze k*tpost van jou is het zoveelste voordeel van ook belachelijke commentaar op een topicstarter/reactie op een topic. Daarnaast VRAAG je wel adviezen. Dat is toch scheef? Ik weet niet waarom je het doet, maar schijnbaar vind je het leuk dat niemand je mag, en probeer je ( volgens mij ) je eigen frustraties op internet te verliezen. Volgens mij noemen ze dat '' internet soldier '' ofzo haha.

MODS: Waarom heeft king ralf geen strafpunten/ban???!!!!

hahaha... je heb helemaal gelijk

Mooooii, onze Brabo eerste, zo zien we het graag.. :D

Terug
Naar boven