XXL Nutrition

Mr BIG = Mr Holland 2006

@ Marijn

Hiervoor heb ik altijd Thai-boksen en MMA gedaan, maar brak tijdens mijn laatste wedstrijd mijn enkel! Toen ben ik me meer gaan richten op BBen! Ik was toen 17-18 jaar, maar deed al vanaf mijn 15e wat krachtraining erbij! Na die zware blessure ben ik heel intensief gaan BBén en deed ik op mijn 20e mijn eerste wedstrijd! Moet wel zeggen dat ik er heel veel voor opgegeven heb, en er ook echt wel helemaal voor leef! Maar goed dan doen er natuurlijk veel meer...!!!

hoe stonden de andere junioren? ik heb gehoord dat er wel 2 goeie bij stonden.. verder GEFELICIFLAPSTAART :D

Van harte, netjes gedaan!! Ben toch benieuwd naar eventuele foto's!

Proficiat reus. Knappe prestatie!

Gefeliciteerd kerel !

Mooi gedaan Big, en veel succes in spain

gefeli bro

Mr. B.I.G. zei:
LOL @ ROB G!!!

Fotos heb ik niet echt gemaakt als ik eerlijk ben, maar van het WK zullen er zeker fotos komen bro, dus hou die puddingbuks nog maar ff in je broek!!! HAHA

Beter dat ik maar niet op Ralph reageer, want gaat natuurlijk nergens over...!
Maar goed sommige mensen zullen het nooit begrijpen...!

Verder nogmaals iedereen bedankt voor de felicitaties!!!

@ Remco

Dit is idd mijn laatste jaar als junior, want is over het algemeen t/m 21 jaar en ben nu 21 dus...!

Ik vind je ook zwak..

Al is het alleen maar, omdat je er zo gruwelijk uitziet en ik dan spontaan moet huilen :(

Nice job! :thumbs:

Knappe prestatie we zullen de komende jaren nog veel van je horen succes alvast in spanje!!!

Gefeliciteerd kerel,... op naar het grote werk!!!! topperrrrrr!!!

Alleen wel oneerlijk die pot Mega Grow van laatst gaf je een oneerlijke voorsprong op de concurentie... :D

Super prestatie :) Je zult vast ook hoge ogen gooien bij het WK in spanje!

Probeer eens een weekje of 2 eerder daar naartoe te gaan om wat van de natuurzon mee te krijgen :) Dat vind ik persoonlijk veel mooier op het podium dan al dat smeersel.

Succes!! en vergeet niet iemand mee te nemen om een paar mooie foto's te nemen van je overwinning dit keer he :D

pics, buddy?
doorgroeien he :)

Gefeliciteerd Bro!!!!

Jopske zei:
Super prestatie :) Je zult vast ook hoge ogen gooien bij het WK in spanje!

Probeer eens een weekje of 2 eerder daar naartoe te gaan om wat van de natuurzon mee te krijgen :) Dat vind ik persoonlijk veel mooier op het podium dan al dat smeersel.

Succes!! en vergeet niet iemand mee te nemen om een paar mooie foto's te nemen van je overwinning dit keer he :D

hij vertrekt woensdag al... ;)

hehe stelletje gekken! Allemaal bedankt! Ga zeker mijn best doen in Spanje maar verwacht er zelf niet teveel van! Meeste vrees voor die gekke oostblokkers! HAHA Maar goed ik zal er staan en knokken voor mijn plek!

netjes netjes gefeliciteerd mr bart

wat waren je wedstrijdstats?

gefeliciteerd met je overwinning en in Spanje ass kicken

Terug
Naar boven