Was om te zien wel even leuk, paar goede gasten gezien. Vond zelf Percy (heette die geloof ik, C-klasse blauwe slip?) een hele goede atleet! Maar nu wil ik toch even eerlijk zijn en begrijp me niet verkeerd, maar er zijn toch een paar dingen die ik echt minder vond. En please geen reacties dat ik ongelijk heb en dat ik niet goed ben ofzo, want dat vind ik
Belichting was k*t! Stoelen waren k*t! Geluid was k*t! Henk Bres was ZEER k*t! Hij lulde alsof hij dronken was, z'n shirt zat onder de vlekken en zat constant z'n broek op te hijsen. Er had zeker een opgewekter, schoner en zeker duidelijker sprekend persoon kunnen staan!
Ik heb jongens gezien die IMO zeker niet hadden moeten meedoen en ben niet de enigste die dat vond merkte ik daar. Sommige waren helemaal niet groot en dan bedoel ik dat ze TOTAAL NIET mee konden komen met de anderen in hun klasse. Sommige hadden gewoon nog genoeg BF waardoor ze echt niet droog genoeg stonden en dan heb ik het over een procentje of 8/9 (misschien zelfs iets hoger?)
Er was een jongen met een handicap aan zijn hand, die toch echt het droogste stond, het hardste eruit zag en de mooiste symmetrie had vond ik zelf en die verloor van 2 atleten die zelfs gewoon wat BF over hun slip rand hadden à la Trey Brewer's laatste guest posing.
Sorry dat ik misschien heel veel heb aan te merken over de wedstrijd, de atleten en organisatie, maar ik had er gewoon meer van verwacht en had het zeker soepeler verwacht!
Een meisje van de miss fitness geloof ik moest tot 3 keer overnieuw beginnen omdat de cd haperde en het lag overduidelijk niet aan haar cd.
Tot slot (en misschien word ik hier weer keihard op neergehaald, maar goed...) Giovanni Thompson... Hij is goed en groot, maar had toch iets scherper op het podium gestaan!! Hij sprong 2 keer en deed wat robot bewegingen en zag de b*ch tits toch wel meespringen.
Positief: Friet! Jongen wat zag je er werelds uit! Heel goed gedaan, zat echt heel de tijd op jou te wachten want was echt benieuwd! Percy was zeer goed, Quadzilla zag ik ook volgens mij en als je het was... DAMN! Q-u-a-d-z-i-l-l-a

Benen dude!!!!
Die rasta jongen van de YBF ook super fysiek!!
Tot slot mijn respect aan de Masters klasse II 50+ t*ring!!!!
Over en sluiten, wil de eerlijke reacties over gisteren wel eens horen..