MuscleMeat

mr holland nac 16nov 2008

Als het goed is werkt DavyO daar straks backstage:cool:, misschien dat hij nog iets post;).

Hoorde al dat er rond de 60 atleten op het podium staan en een aantal top
gastoptredens o.a. voormalig Mr.Universe, Mr.World en IFBB pro Giovanni Thompson en dacht ook nog Earl Maduro en Steven de Windt:cool:.

Hey lees dit nu pas, was een drukke dag gisteren. Ik heb het grootste gedeelte van de dag bij de deur gestaan, dus heren en dames die geweest zijn de kans is groot dat ik uw kaart hebt afgescheurd haha.....:D

Ik heb weinig van de wedstrijd gezien helaas, logisch want ik moest wel opletten bij de deur. Af en toe wel even een de zaal ingekeken, maar echt volgen was er niet bij.
Pas na 18:00 heb ik ook wel in de zaal rondgelopen en ook eindelijk wat van de wedstrijd kunnen zien. De gastoptredens van Steven de Windt samen met Stacey heb ik wel kunnen zien, was erg mooi :thumbup: En ik heb nog even wat Kneet's Gym atleten kunnen aanmoedigen :D

Een zeer geslaagde dag wat mij betrefd :D

Ik ben erg benieuwd naar foto's. Volgens mij moet het niveau aardig hoog zijn geweest.

hmmm wij hadden wel een mooi plaatsje hahaha ow dat is gemeen sorry.....diegene die ook de ybf had gewonnen heeft ook de overall gepakt die jongen met de rasta haren zeg maar..en ik weet dus zijn naam niet.

natuurlijk die ja...

hmmm wij hadden wel een mooi plaatsje hahaha ow dat is gemeen sorry.....diegene die ook de ybf had gewonnen heeft ook de overall gepakt die jongen met de rasta haren zeg maar..en ik weet dus zijn naam niet.

Ben z'n naam vergeten, maar weet al wie je bedoeld. Hij zag er echt goed uit!
Zijn aanhang zat voor me :spaz: Was halfdoof na zijn opkomst.

Gino of chino... heb een paar mooie pics van hem.

er zat een hele batterij met neefjes en nichtjes heel irritant op fluitjes te blazen.

Was om te zien wel even leuk, paar goede gasten gezien. Vond zelf Percy (heette die geloof ik, C-klasse blauwe slip?) een hele goede atleet! Maar nu wil ik toch even eerlijk zijn en begrijp me niet verkeerd, maar er zijn toch een paar dingen die ik echt minder vond. En please geen reacties dat ik ongelijk heb en dat ik niet goed ben ofzo, want dat vind ik :D

Belichting was k*t! Stoelen waren k*t! Geluid was k*t! Henk Bres was ZEER k*t! Hij lulde alsof hij dronken was, z'n shirt zat onder de vlekken en zat constant z'n broek op te hijsen. Er had zeker een opgewekter, schoner en zeker duidelijker sprekend persoon kunnen staan!
Ik heb jongens gezien die IMO zeker niet hadden moeten meedoen en ben niet de enigste die dat vond merkte ik daar. Sommige waren helemaal niet groot en dan bedoel ik dat ze TOTAAL NIET mee konden komen met de anderen in hun klasse. Sommige hadden gewoon nog genoeg BF waardoor ze echt niet droog genoeg stonden en dan heb ik het over een procentje of 8/9 (misschien zelfs iets hoger?)
Er was een jongen met een handicap aan zijn hand, die toch echt het droogste stond, het hardste eruit zag en de mooiste symmetrie had vond ik zelf en die verloor van 2 atleten die zelfs gewoon wat BF over hun slip rand hadden à la Trey Brewer's laatste guest posing.

Sorry dat ik misschien heel veel heb aan te merken over de wedstrijd, de atleten en organisatie, maar ik had er gewoon meer van verwacht en had het zeker soepeler verwacht!

Een meisje van de miss fitness geloof ik moest tot 3 keer overnieuw beginnen omdat de cd haperde en het lag overduidelijk niet aan haar cd.
Tot slot (en misschien word ik hier weer keihard op neergehaald, maar goed...) Giovanni Thompson... Hij is goed en groot, maar had toch iets scherper op het podium gestaan!! Hij sprong 2 keer en deed wat robot bewegingen en zag de b*ch tits toch wel meespringen.

Positief: Friet! Jongen wat zag je er werelds uit! Heel goed gedaan, zat echt heel de tijd op jou te wachten want was echt benieuwd! Percy was zeer goed, Quadzilla zag ik ook volgens mij en als je het was... DAMN! Q-u-a-d-z-i-l-l-a :eek: Benen dude!!!!
Die rasta jongen van de YBF ook super fysiek!!

Tot slot mijn respect aan de Masters klasse II 50+ t*ring!!!!
Over en sluiten, wil de eerlijke reacties over gisteren wel eens horen..

Was er gister ook..
Nog eff bij Jacky aan de tafel zitten lullen:D

Ja der gingen idd een aantal dingen mis, maar vond het verder wel geslaagd.
Henk bres ja.. wel geinig om te zien, ze shirt was idd vies, komt omdat er iemand tegen hem aan was gelopen toen iemand het podium afliep.

Die jongen met die handicap, had al dingen gelezen op een ander forum, hij had verloren op massa en symetrie, het klopt helemaal dat die super hard stond, maar hij had de massa niet, maar schroom niet volgende keer staat die er zwaarder bij zei die!! echt respect voor hem!.

Broodje Kip was idd lekker:D

Animallegs heb je zien lopen trouwens.
En nog wel wat mensen gezien.

Haha, ik werd ook al herkent door iemand die een gast is hier. Hij zei dat je iemand zoals mij snel herkent (oren, tattoos, piercings :D). Weet niet hoe je eruit ziet, dus ben waarschijnlijk langs je heen gelopen ;)

Haha, ik werd ook al herkent door iemand die een gast is hier. Hij zei dat je iemand zoals mij snel herkent (oren, tattoos, piercings :D). Weet niet hoe je eruit ziet, dus ben waarschijnlijk langs je heen gelopen ;)

zwart halter shirt en einde van de rij aan de linker kant zat je zeker?

haha ja je bent een keer langs gelopen ergens, moet je maar in me gallery kijken;)..

Maar idd, ik herkende je gewoon van de foto's hierzo, gezicht, tattoo, oorbellen, en ik dacht juist dat je een wit tanktop aan had? owja en je was met je vriendin;)

Hij had een wit mouwloos shirt aan en zat beetje midden sectie in het midden v/d rij ;)

Ja klopt, zag jullie een x van uit het midden opstaan.
Raar is dat je kent elkaar eigenlijk niet.. maar omdat het opvalt let je wel telkens op, zo van ga ik nog iemand tegen komen haha.

Heel herkenbaar. Je kijkt dan toch een beetje om je heen om bekenden te spotten :D
Ik zag meerendeels mensen van onze sportschool. Weinig DBB-ers kunnen herkennen.

Ik zat echt te zoeken naar Jacky en herkende Friet bijna niet, hij was zo donker, het leek wel Frietmetpinda :D Heb veel bekenden gezien,

Marjolein Schilperoort,
Saskia Salemink,
Desiree Dumpel,
Willem Jonkman en nog veel meer.

Ach Animal je mag zeggen wat je wilt hier hoor, is toch jou mening. Ik deel je mening in veel punten.

De jongen met zijn hand had moeten winnen. De rest was nog vet punt uit.
Wie bedoel je met quadzilla. Ik heb wel een idee. Was een gast met een bizarre quad ontwikkeling, leek zelfs wel een beetje op een driehoek aan de zijkant van zijn been bij aanspannen.

Ik heb ook veel respect voor nummer 16 met de blauwe slip. Hij had bij de YBF ook zijn klasse gewonnen. Geweldige atleet. Stond er prachtig droog bij.

Ik zat echt te zoeken naar Jacky en herkende Friet bijna niet, hij was zo donker, het leek wel Frietmetpinda :D Heb veel bekenden gezien,

Marjolein Schilperoort,
Saskia Salemink,
Desiree Dumpel,
Willem Jonkman en nog veel meer.

Jacky zat aan de tafel bij die ''klote paal in het midden'' meiden zeg maar, net achter de fotografen en de jury.
Had het wel gezellig met Jacky, zat wel niet bij hem, zat aan de rechterkant in het gang pad.

Jacky zat aan de tafel bij die ''klote paal in het midden'' meiden zeg maar, net achter de fotografen en de jury.
Had het wel gezellig met Jacky, zat wel niet bij hem, zat aan de rechterkant in het gang pad.
Heb je zelf niet gezien, maar we stonden op een gegeven moment wel bij het rechterpad. Wou even een vriend(jurylid) gedag zeggen, maar je kon niet gemakkelijk bij en toen zagen we weer een bekende v/d sportschool dus even staan praten.

Heb je zelf niet gezien, maar we stonden op een gegeven moment wel bij het rechterpad. Wou even een vriend(jurylid) gedag zeggen, maar je kon niet gemakkelijk bij en toen zagen we weer een bekende v/d sportschool dus even staan praten.

Ja zag jullie langs lopen;)
toen jullie terug liepen naar achteren.
Maakt verder ook niet uit:D
Maar is wel geinig haha.

Terug
Naar boven