Fitness Seller

Mr.o 2003 Top 6 Voorspellingen

denk dat het serieus bedoeld is. ben het met johnny eens...en tja zeggen wat je denkt is ok, maar als je het te agressief brengt kán het verkeerde reacties opwekken. Aan jou de keus, ik zou me voorstellen, iemand met kennis is altijd een aanwinst. Daar komt nog bij dat een afwijkende visie goede discussies teweeg komt brengen. Doe je best :thumbs:

johan1978 zei:
Is dit cynisch bedoeld of serieus. Ik wil me best voorstellen, maar ik heb mijn hart op mijn tong. Dus ik zeg wat ik denk (waar heb ik dat eerder gehoord). Dat wordt soms niet in dank afgenomen!

Dit is zeker niet cynisch bedoelt. Het is hier gewoon normaal dat mensen zich even voorstellen. Vooral als ze hier meteen redelijk "hun hart luchten". Net zoals D. zegt, als je veel kennis hebt ben je een aanwinst. Marr stel je dan gewoon even voor zodat wij weten met wie we te maken hebben.

Gr. J

Ok kom misschien een beetje agressief uit de hoek, zit in de kuur (nee geintje!).
Maar ja voorstellen ben dus johan, ben eigenlijk zo'n 15 jaar bezig met BB. Ben pas 28, kom uit BB familie. Veel over gelezen, ook wetenschappelijke teksten, maar ik ben meer een jongen uit de prakrijk en wat ik ZIE geloof ik en laat me niet teveel leiden door die standaard praatjes uit BB bladen zoals Flex etc. Heb daarentegen wel veel respect voor de IFBB pro's en weet ook wat ze ervoor moeten doen en laten. Ik ben eingelijk meer iemand van de oude stempel, dus goed eten hard trainen en slapen.
Waar ik op het moment problemen mee heb is hoe de pro's er off season uitzien dat vind ik echt een belediging voor de sport! Ik kijk dan ook meer naar de old school generatie. Zelf heb ik de benodigde podiumervaring en ben op dit moment bezig met mijn "comeback". Heb een jaar weinig/niet kunen trainen!

Dat klinkt zeker als een aanwinst voor het board. Je kan deze post mischien ook ff in het gedeelte "chat en conversatie" zetten en dan bij ''voorstellen'' zodat mensen erop kunnen reageren.

Johny zei:
Ik negeer even de geruchten over "huge Ronnie".

1: Jay Cutler
2: Ronnie Coleman
3: Gunter Schlierkamp
4: Dexter Jacson
5: Dennis James
6: Chris Cormier

Ik sluit me hier bij aan, ik denk dat Jay dit jaar 1e word en dat hij Ronnie ver achter zich laat.

totaal met johan eens. Cutler komt echt niet in de buurt qua symmetrie en definitie. Gunther heeft ook absoluut geen top3 fysiek ondanks dat hij een publieksfavoriet heeft.

Ik vind een atleet als dexter jackson qua fysiek veel beter. Men vind dat hij massa mist maar qua proportie, definitie en symmetrie is hij echt onverslaanbaar.

johan1978 zei:
Ok kom misschien een beetje agressief uit de hoek, zit in de kuur (nee geintje!).
Maar ja voorstellen ben dus johan, ben eigenlijk zo'n 15 jaar bezig met BB. Ben pas 28, kom uit BB familie. Veel over gelezen, ook wetenschappelijke teksten, maar ik ben meer een jongen uit de prakrijk en wat ik ZIE geloof ik en laat me niet teveel leiden door die standaard praatjes uit BB bladen zoals Flex etc. Heb daarentegen wel veel respect voor de IFBB pro's en weet ook wat ze ervoor moeten doen en laten. Ik ben eingelijk meer iemand van de oude stempel, dus goed eten hard trainen en slapen.
Waar ik op het moment problemen mee heb is hoe de pro's er off season uitzien dat vind ik echt een belediging voor de sport! Ik kijk dan ook meer naar de old school generatie. Zelf heb ik de benodigde podiumervaring en ben op dit moment bezig met mijn "comeback". Heb een jaar weinig/niet kunen trainen!
uhm ze zien er zo off-season uit om weer een stuk groter voor een wedstrijd uit te komen

hi..

even offtopic, maar gaan we dit ergens live kunnen volgen? internet tv ofzo? :)

Als Ronnie er uit ziet als de laatste 2 jaar kan hij het zeker vergeten. Zijn eerste MR.Olympia overwinning zag hij er super uit, daarna werd het alsmaar minder. Zeg dat hij dit jaar niet wint.
En misschien heb ik er geen verstand van, maar als je bij voorbaat zegt dat hij wint (je hebt hem nu nog niet gezien), heb je er ook niet veel verstand van. Je gaat alleen maar uit van een beeld in je hoofd.
Vind Ronnie qua spierhardheid ook beter. Maar Jay wint elk jaar aan hardheid.
Symmetrisch vind ik Jay niet zo slecht hoor. En de jury 2 jaar terug ook niet. Vergeet niet dat hij de eerste ronden had gewonnen en puur door Ronnie's dansnummer heeft verloren (hoezo invloed van MR Weider?).
In de morge een stuk beter, en in de avond ineens een stuk slechter?? Is gewoon niet te verkopen. Niet aan Jay, niet aan de fans!

Mijn voorspelling is:
Jay
Ronnie
Dennis James
Jackson
Schlierkamp
Cormier

En de Mr O is toch een beetje een sensatieshow en de mensen willen denk ik gewoon een andere winnaar dit jaar (of Ronnie moet super zijn en Jay uit vorm).
En omdat Jay nu ook een Weider contract heeft zie ik hem dit jaar wel winnen.

En omdat Gunther vorig jaar onverdiend vijfde werd, is de kans groot dat ze hem dit jaar hoger plaatsen.

Laatst bewerkt:
Ik denk dat ze Ron nog 1 maal gaan "laten" winnen. ALS hij in betere vorm is dan vorige keer.

Ik denk, zeker naar wat ik allemaal gelezen heb over de reacties van andere profs over ronnie. Het verhaal van tom prince en ook nog eens van anderen die daar trainden, dat dit de meest extreme, massieve en freaky ronnie gaat worden die we ooit gezien hebben. Hij zal volgens zeggen van Chad en Prince op 280+ het podium opklimmen... Hij zou nu al meer freaky zijn dan yates in '93 in de flex.. Anderen die daar trainen hadden het over het extreemste wat ze ooit hebben mogen aanschouwen... Dus als ronnie idd. komt zoals de verwachtingen zijn dan blaast die iedereen van het podium.. Denk wel dat dit ze laatste > is, nog 1 keer in de best shape of his life en daarna de schade aan ze lichaam bekijken en proberen 50 te worden.

1. Ronnie coleman
2. Jay cutler
3. gunther schlierkamp
4. chris cormier
5. lee priest

Jay winnen? haaaaaaaaaaaa dat is grappig, hij is echt zo'n blokkig figuur met minder detail dan ronnie. Ook heeft hij totaal geen symmetrie!

Gunter Schlierkamp word flink hoog geplaatst, omdat het allemaal politics is. Goed is ie niet. Zoals al eerder gezegd, breed middel, smalle schouders, bovenbenen te groot vergeleken met de rest, biceps te groot voor triceps.

Ronnie Coleman daarentegen heeft een smallere midsectie, een legendarische V-taper en de beste rug in de sport. Dat gedoe met zijn bloated stomach... tja...
Deze keer zal ie niet zo de fout in gaan. Er waren al op dat forum van Chad Nichols dat ronnie er ongelooflijk uitziet, bigger en beter dan ooit.

Deze olympia is voor hem!

Oh ja! en lee priest, hij gaat zeker hoog eindigen. Pracht van een bodybuilder.
Perfecte buikspieren ook. Freaky arms! Goede quads, goede separatie en conditioning altijd.

• Topic Starter Topic Starter
de hoeveelste oktober is de ''O'' eigenlijk ?
21e toch ofzo ben benieuwd naar de foto's
is mr o 2002 nog steeds nergens te downloaden ?

groet BT

thnx !

Gunther schijnt het niet goed te doen in de aanloop naar de olympia, hij had een tijd geen contact meer met degene die over z'n voeding gaat... Kan ook een gerucht/roddel zijn btw, je weet het nooit.
En verder denk ik dat Ronnie wel wint, vooral na de verhalen over hem.

1-ronnie coleman

2-jay cutler

3-chris cormier

4-gunter schlierkamp

5-dennis james

6-dexter jackson

Coleman gaat hem zeker weer pakken

goeie keus :thumb:

:D

Terug
Naar boven