MuscleMeat

Mr olympia 2009 trains chest ;)

WTF, brute massa man. Echt abnormaal.

ziet er weer goed massief uit

word een goed olympia jaar dit

Heb dit filmpje ook gezien op z'n site die pose op het eind is echt bruut mag nog iets droger maar ik twijfel er niet aan dat het helemaal goed gaat komen met hem. Heath mag dan wel dikkere armen hebben Kai mag dan wel een goede progressie hebben gemaakt deze word volgens mij toch mr. olympia dit jaar :)!

t*ring hij ziet er wel heel sick uit weer, ik hoop dat die ze 3de pakt dit jaar.

wat een beer

jay met ze opdrukken ziet er niet uit eigenlijk :roflol: maar wat een massa pfff beest!

lanceert ff die dumbbells bij 2:30

Wow hij gaat lkrr ,d8 eerst te weten wie de nieuwe olympia zou gaan worden maar het niveau is zo hoog dit jaar!
Ik durf echt geen voorspelling meer te maken te bizar gewoon zit niets anders op dan wachten en kijken ik heb er iig zin in!

wat een ecto zijn trainings maatje(dat mag ook wel eens gezegt worden)

• Topic Starter Topic Starter
wat een ecto zijn trainings maatje(dat mag ook wel eens gezegt worden)

niet kapitein baardmans,maar de andere ecto,moet je zn triceps bekijken bb.com,had een discussie erover,full shit:D(oil_>synthol)of implanten zeggen ze)op 1.00min ,op andere clips zie je het beter mja who cares:p,mag blij zijn dat ie met de koelkast mag trainen:D

ziet er super uit, hoever kan een menselijk lichaam gaan niet normaal! Mr.O 2009

Terug
Naar boven