XXL Nutrition

MTV Made met Peter Putnam

Er zitten trouwens wel handige tips in het programma en mensen je weet als je mtv made kijkt dat het bijna altijd losers zijn die iets willen worden. Acht weken tijd is tekort en ik hoop voor die jongen dat hij doorgaat. Op dit forum zitten ook veel dikzakken die hier zogenaamd adonissen zijn dus niet zo veel commentaar op deze stakker.

Meneer anti anabool met zen dikke gyno en b*ch tits die enorm dikke benen heeft en denkt dat hij droog staat gaat hier over anderen van het forum beginnen. Hier heeft niemand van het forum wat mee te maken, gaat over de jongen van deze video. Maar je hebt constant zo een grote b**kes, ook in jou foto topic dat ik net bekeek.

Meneer anti anabool met zen dikke gyno en b*ch tits die enorm dikke benen heeft en denkt dat hij droog staat gaat hier over anderen van het forum beginnen. Hier heeft niemand van het forum wat mee te maken, gaat over de jongen van deze video. Maar je hebt constant zo een grote b**kes, ook in jou foto topic dat ik net bekeek.
Niet zo huilen, jij bent internet ik de held:p
dat jij ooit dikkertje dap was. Tuurlijk heb ik een grote mond maar wat ik zeg maak ik ook waar;)

Iedereen weet dat een goed en sterk lichaam bouwen niet mogelijk is in 8 weken, waarom laten ze zoiets zien op tv?

Putnam zou dat toch ook weten, lijkt me.

Die t-shirtjes die die cody aan krijgt zijn wel heerlijk :)
Gold gym-shirtjes, pain is temporary, house of pain etc.

wilde het kijken maar na 3 minuten kon ik die homofiele klote kop van die gozer niet meer zien en aanhoren

hij heeft ze angsten overwonnen en toch wel degelijk ze best gedaan. Nou en dat ie na 8 weken niet ripped 2 shreds is? Die jongen heeft heel wat laten zien en het niet opgegeven. beetje jammer dat mensen hem zo naar beneden moeten halen.

hij heeft ze angsten overwonnen en toch wel degelijk ze best gedaan. Nou en dat ie na 8 weken niet ripped 2 shreds is? Die jongen heeft heel wat laten zien en het niet opgegeven. beetje jammer dat mensen hem zo naar beneden moeten halen.

Beneden halen of realistisch zijn, 2 totaal verschillende begrippen.

Ben benieuwd naar over 8 weken eigenlijk.

is ie 2 keer zo dik alsvoorheen

Mee eens, ik betwijfel altijd in hoeverre dit allemaal opgezet is maar verder vind ik het wel leuk om te zien zo. En hij wordt toch ook speciaal aangekondigd. Iedereen snapt wel dat hij niet een echt serieuze kandidaat is voor een overwinning maar dat dit een motivatiedoel is voor die jongen.

Mensen die 20 kg afvallen maar nog steeds 150 wegen mag je ook best een compliment geven over hun succes dan nog steeds blijven wijzen op wat er nog zit.

wat een p*ssy omg

Wat bereikt heeft?

Ik denk dat een gemiddeld iemand die voor het eerst naar de sportschool gaat en zichzelf moet motiveren meer bereikt.

Hij is een p*ssy die vooral zeurt. Hij traint, heeft de beste faciliteiten, wordt tijdens de trainingen gemotiveerd door pro's, en zeurt nog steeds.

IN dit programma pakken ze altijd p*ssy's die altijd p*ssy's zullen blijven. De aard van het beestje is moeilijk te veranderen.

Made is precies wat Amerika is, helemaal gemaakt!

Hij viel 20lbs (9kg) af op 8 weken, vind ik maar weinig gezien zijn begin gewicht en vet% maar swat

• Topic Starter Topic Starter
Leuk dat jullie allemaal zoveel plezier beleven aan mijn post ;) Die jongen is gewoon naïef..weet amper wat de bodybuilding lifestyle eigenlijk inhoudt maar goed ik vind dat peter putnam en ava cowan wel bodybuilding in een positief daglicht brengen op deze manier :)

jammer dat hij niet een spuit kreeg in zijn bips:
"here use this and become a big boy"

Terug
Naar boven