MuscleMeat

Multi onzuivere huid

JordiV

Advanced Bodybuilder
Waardering
25
Lengte
1m80
Ik slik nu al enkele maanden Multi Men Body&Fitshop maar ik merk wanneer ik deze een week niet slik me huid helemaal egaal is. Maar zodra ik deze slik me huid lichte acne vlekjes vertoont en af en toe kleine puistjes. Het is niet echt puistjes maar niet zo egaal als normaal..

En ja weet zeker dat aan multi ligt wat heb et al enkele keren geprobeerd. Stoppen is geen optie wat een multi geeft me echt een fitter gevoel. Maar waar zou dit aan liggen? De vele jodium (iodine)? Of een andere bepaalde stof? Eet namelijk al veel brood op een dag dus jodium krijg ik toch al genoeg binnen en las op internet iets van met je porien..

Iemand die hetzelfde ervaart of enig idee welke stof dit veroorzaakt? Dan kan ik namelijk een multi zoeken waar dit niet inzit..

Waarschijnlijk is jouw enorme obsessie met acne een deel van het probleem.

Waarschijnlijk is jouw enorme obsessie met acne een deel van het probleem.

Dit, placebo effect.

Er zijn nergens zoveel oplossingen tegen een aandoening op internet te vinden als tegen acne en 99% daarvan is onzin en hebben geen wetenschappelijke basis.

Biergist kan helpen tegen een onzuivere huid

Verdwaalde reactie van mij; een onzuivere huid is het best te behandelen met natuurlijke ingredienten. De meeste anti-puisten middelen/cremes/maskers bla bla bevatten een heleboel bestanddelen die door de geirriteerde huid juist niet te verdragen zijn. Als je geregeld in het Oostblok komt heb ik een merk voor je, maar dat denk ik niet haha. Probeer op basis van tea tree oil iets te kopen zonder rare toevoegingen. Mijn cremes uit Litouwen zijn ook helemaal natuurlijk en op basis van tea tree en het werkt echt goed bij mij! Citroen is ook goed trouwens. Je bent helaas voor natuurlijke producten vaak wel duur uit. Zoek anders op internet even of je zelf iets in elkaar kan flansen met citroen en yoghurt bijvoorbeeld.

Maak je niet zo druk man, wss gewoon placebo....

Terug
Naar boven