Fitness Seller

[opgelost]Alternatief visolie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lijnzaadolie

Ik snap echt niet dat mensen visolie tabs kopen. Voor de prijs van zo'n potje kan je liters lijnzaadolie halen. En de dosis in zo'n tab is bijna niks, moet je handen vol pillen slikken elke dag.

Lijnzaadolie is niet zo gunstig voor de prostaat. Verder hebben sporters wel genoeg aan 3 hoog gedoseerde visoliecaps per dag. Ik neem zelf visoliecaps en walnoten of walnotenolie.

@TS is bijna zeker van Ro
 
Lijnzaadolie is niet zo gunstig voor de prostaat.
De phyto oestrogenen erin zijn mogelijk juist weer wel gunstig. Denk dat het ook weer gaat om de ratio om3-om6.

Niet dat ik iets tegen visolie heb ofzo hoor, vind de hype alleen zonde.

Vooral omdat het meer gaat om wat toch gebalanceerd moet worden met voeding die best flexibel kan zijn, en zonder die balans de werking toch verstoort wordt.
 
Laatst bewerkt:
Waarbij ik dus van de Marnitol visolie een onaangename rode verkleuring van me huid had, waarbij het misschien wel leek op een soort allergische reactie? Ben ik nu weer terug gegaan op de Now Foods en ondervind helemaal geen problemen meer na anderhalve week gebruik.

Wat dit geweest kan zijn, geen idee? Ben iig blij dat ik de klachten verholpen zijn. Vraag me wel af vanwaar de bf marnitol zo goedkoop kan zijn, 2,50 voor 60 caps. Terwijl ik nu voor Now foods zo 10 euro betaald voor 100.
 
Back
Naar boven