Fitness Seller

Multifunctioneel squat rack

Ik vraag me echter wel af of dit rack diep genoeg is om te benchen met de smith machine. Daar lijkt het niet op op basis van de foto's..
Vanzelfsprekend is het rack diep genoeg om gebruik te kunnen maken van de smith halterstang ;)

1640096166916.png
1640096815053.png

Laatst bewerkt:
Dit rack wordt aangeboden onder meerdere merken. In het volgende filmpje (op 1 minuut en 4 seconden) vind ik persoonlijk dat de barbel te hoog land op z'n borst bij de flatbench:

Er lijkt geen ruimte te zijn om het bankje verder naar achter te schuiven. Dat zorgt er tevens voor dat z'n ellebogen te ver naar buiten staan. Jammer dat de showroom niet open is, anders zou ik het even komen testen.

Dit rack wordt aangeboden onder meerdere merken. In het volgende filmpje (op 1 minuut en 4 seconden) vind ik persoonlijk dat de barbel te hoog land op z'n borst bij de flatbench:

Er lijkt geen ruimte te zijn om het bankje verder naar achter te schuiven. Dat zorgt er tevens voor dat z'n ellebogen te ver naar buiten staan. Jammer dat de showroom niet open is, anders zou ik het even komen testen.

Persoonlijk laat ik de bar ook echt veel lager gaan, tepel hoogte of soms zelfs cm lager. Zou zoiezo bij zon dure aankoop eerst testen irl, serieus geld.

Voor de rest wel een unit van een machine!

Dat is toch echt een ander toestel hoor. Het lijkt inderdaad veel op de GMX-2000 maar het is zeker niet identiek, als je goed kijkt zie je allerlei kleine verschillen in de constructie. Dit toestel is volgens de specificaties ook 10 cm minder diep dan de GMX-2000, wellicht is de ruimte binnenin het rack dus ook minder diep.

Zoals gezegd zou er in ieder geval geen probleem moeten zijn met benchen in de ATX Multi Gym GMX-2000. Maar je hebt wel gelijk dat dit een veel compacter toestel is dan bijvoorbeeld de ATX Monster Gym of de ATX Smith Cable Racks - gelukkig hebben we keuze zat :)

1640257588132.png

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven