Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Als je iedere maand met een nieuw schema moet komen om in no-time giga-biceps te krijgen dan slaat de fantasie wel eens op hol. Schema's van 40 jaar geleden doen het nu nog steeds, maar iedere maand hetzelfde werkende schema plaatsen is saai, vandaar dat er gefantaseerd dient te worden om het blad gevuld te krijgen.
ik haal ook nooit direct een schema over.. gewoon een eker kijken wat leuke combo's zijn qua oefeningen enzo.. zit altijd wel weer eits leuks tussen, en anders altijd wel goede info over andere dingen wat training betreft en voeding + sups enzo..
Zo te zien aan jullie reacties zijn het niet de wonder schema's die ze voorstellen.Gelijk hebben jullie want ik heb nu zelf een week of 3 zo'n schema toegepast en voel me er eerlijk gezegd niet goed bij. Dus het wordt back to basics. Met een goed gebalanceerd splitschema heb ik al men meeste gains en kracht opgebouwd. Never change a winning team zeker