MuscleMeat

Muscle Beach 2010 -> Wie gaat er naar toe?

Ik had anders toch niet meer gekomen. Was bar weinig aan vorig jaar. Ver rijden voor niets eigenlijk. tis dat het mooi weer was en dat rooke en ries er waren anders had ik me helemaal kapot verveeld.

zaterdag 21augustus tog
in vlissingen maar waar ergens in vlissingen kan niks vinden is super slecht aan gegeven
alvast bedankt

Ik had anders toch niet meer gekomen. Was bar weinig aan vorig jaar. Ver rijden voor niets eigenlijk. tis dat het mooi weer was en dat rooke en ries er waren anders had ik me helemaal kapot verveeld.

Was het zo erg dan?
Heb een paar foto's gezien en zag er wel gezellig uit.

Was het zo erg dan?
Heb een paar foto's gezien en zag er wel gezellig uit.

Gezelligheid kan ik ook wel wat dichter bij de deur vinden. Nee was gewoon een terras met 3 apparaten en wat gewichten hier en daar.......om dat dan muscle beach te noemen gaat wat ver..........

Eens met masters, ik vond het ook gezellig omdat Rooke er was :D

Het is gewoon te ver weg als er geen STM event oid is. Voor mij gewoon 3 uur reizen(heen-terug)

Tja, je zult in Nederland ook geen identieke MB krijgen zoals in de US.
Zoiets kan natuurlijk wel groeien als het een beetje een kans krijgt.

Tja, je zult in Nederland ook geen identieke MB krijgen zoals in de US.
Zoiets kan natuurlijk wel groeien als het een beetje een kans krijgt.

zeker, maar doe het dan niet in achterlijkhoven..........doe het een beetje centraal bv almere strand ofzo.

hmmm ik was er toch Masterke dat maakt veel goed natuurlijk....hahahahaha tja eigenlijk is het gewoon goed bedoeld natuurlijk en er is iets moois van te maken ;maar zoals met alles er is maar een klein groepje dat wil organiseren en het is moeilijk om het voor iedereen goed te doen.

Terug
Naar boven