BoekS
Cool Novice
- Waardering
- 13
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 13%
Wie heeft van dit Amerikaanse preworkout product gehoord en weet of dit product (binnenkort) in NL wordt aangeboden?
Gr.
Gr.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wie heeft van dit Amerikaanse preworkout product gehoord en weet of dit product (binnenkort) in NL wordt aangeboden?
Gr.

Het is van Purus Labs. We krijgen deze als het goed is binnen 14 dagen ongeveer![]()
YESSSSSSSSSS! Ik heb hier een aantal samples van geprobeerd en het resultaat was echt beestachtig. Sindsdien ben ik er op zoek naar, ik wilde het product uit de VS gaan halen maar vanwege de dollarkoers stelde ik dit uit. Maar nu BodyEnFitshop het zullen aanbieden is natuurlijk PERFECT!
Zouden jullie mij meteen er op de hoogte van wil houden van wanneer jullie dit product binnen hebben aub (pm tje)?
Weet je ook voor hoeveel jullie het product zullen aanbieden?

De prijs weet ik nog niet... maar ik hoop inderdaad dat het nog een beetje meevalt ivm de huidige dollar![]()
Wat is de houdbaarheidsdatum?
En die van clearshot?
Is het normaal dat de seal gebroken is van het potje? Bij mij zat de folie een stukje open... Verder zat er wat poeder in de doos waarin ik hem ontving. Maar geen gaatje of iets anders te bekennen op het potje en de deksel zat ook goed dicht.. Raar (had besteld via bodyenfitshop).

Alle potten zijn geseld en gaan ook geseald de doos in. De seal is dan waarschijnlijk kapot vanwege schade die is onstaan bij vervoer door TNT.
Je mag mij je refentienummer doorgeven dan stuur ik je een nieuwe verpakking![]()

[/B]
Over klantvriendelijkheid en service gesproken, dit is er eentje met hoofdletters.![]()
Gister voor eerst gebruikt tijdens me beentraining had goede energie en kon lekker knallen in de gym!

Alle potten zijn geseld en gaan ook geseald de doos in. De seal is dan waarschijnlijk kapot vanwege schade die is onstaan bij vervoer door TNT. Je mag mij je refentienummer doorgeven dan stuur ik je een nieuwe verpakking![]()

Muscle Marinade - Purus Labs
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Muscle Marinade is een pre workout topper met alleen bewezen ingredienten in de juiste dosering.
Voordelen Muscle Marinade:
-Meer energie
-Stimuleert spiergroei
-Sneller herstel
-Betere focus
-Waanzinnige pomp
Suntaanbieding voor 22,00 !!!
(Normale marktprijs 49,90)
Alle Stuntaanbiedingen