XXL Nutrition

Muscle Marinade

Helaas heeft het bij mij geen goede uitwerking. Ik merk dat ik na het innemen van dit spul tijdens de workout iets meer concentratie en meer pump krijg, echter na het sporten (eenmaal thuis) raak ik enorm vermoeid en heb ik een ernstige drang om naar bed te gaan. Val dan ook vrij snel in slaap want kan mijn spieren amper bewegen ;). Krijg daarnaast ook last van hartkloppingen. Tevens heb ik last van een "erectiestoornis" als ik dit spul gebruik.. Heb dit alles niet ervaren met NO Xplode en Pre Workout Power. Voor mij niet meer dus, jammer.. Ik hou het voorlopig bij Pre Workout Power :)

Laatst bewerkt:
Ik heb hem nu ongeveer 2 weken denk ik;

- Smaak; Ondanks dat hij egt vies ruikt is het goed te drinken ( niet lekker, maar zeker niet vies )
- Energie; Niet bijzonder veel, maar je kan lekker doorknallen
- Pomp; iedere keer zeker goed aanwezig, geen twijfel over mogelijk

Gewoon een goeie pre-workout voor een goeie prijs!

Hoop dat je er wat aan hebt ;)

Ik heb hem nu ongeveer 2 weken denk ik;

- Smaak; Ondanks dat hij egt vies ruikt is het goed te drinken ( niet lekker, maar zeker niet vies )
- Energie; Niet bijzonder veel, maar je kan lekker doorknallen
- Pomp; iedere keer zeker goed aanwezig, geen twijfel over mogelijk

Gewoon een goeie pre-workout voor een goeie prijs!

Hoop dat je er wat aan hebt ;)

Hoeveel neem je er van? Heb zelf ook al op 1 scoop getraind en vond de pomp niet zo geweldig,toch niet als ik vergelijk met pre workout power.

Hoeveel neem je er van? Heb zelf ook al op 1 scoop getraind en vond de pomp niet zo geweldig,toch niet als ik vergelijk met pre workout power.

Ik neem gewoon 1 scoop, pre-workout power heb ik ook gehad, maar dat is wel een andere prijsklasse. Als je muscle marinade vergelijkt met pre-workouts zoals pre-workout power en noxipro is hij in vergelijking wel wat minder ja.

Voor mij is dit een zeer goed product. Heb vandaag het laatste potje bij Body en Fitshop in Heerenveen gehaald. Toen ik dit innam stond ik na 20 minuten vol van energie en had een enorme drang om te gaan knallen met de gewichten. Tijdens de training had ik meer energie, goede focus en lekkere pomp. Wordt er klein beetje nerveus van, maar dat vind ik persoonlijk niet erg. De smaak vond ik dik mee vallen, deze was wel goed.

Na de training heb ik Ultimate Creatine genomen, waarvan de smaak zoet en bitter is, maar wel te drinken. Drie uren later had ik nog steeds meer energie en voelde ik me erg alert. Al met al is Muscle Marinade een zeer goed product naar mijn mening.

Is Muscle marinade een goede optie ipv Noxipro of Maximize V2?

Is Muscle marinade een goede optie ipv Noxipro of Maximize V2?

Ik heb net een week terug me 1e pot noxipro opgemaakt, moet zegen dat noxipro wel een iets verstandigere keuze zou zijn. Maar als je al noxipro hebt gehad en je wilt iets anders voor afwisseling en ook niet al te duur is het zeker een goeie optie! verwacht alleen niet het effect zoals noxipro :p

En maxamize V2 heb ik gister binnengekregen, vanavond 1e training ermee, dus ben benieuwd :)

Beste Allen,
Heb iets doms gedaan.
Ik ben wat pre-workout middeltjes gewend zoals Crack en expand en nam daar altijd 2 schepjes van. Ik dacht zonder de bijsluiter te lezen ook zo Muslce Marinade te gebruiken en deed er 2 schepjes in.
mijn fout was om eerst een halfuur op de bank te ploffen en dan pas naar de sportschool te gaan. Eenmaal gearriveerd,was ik al heel erg moe maar besloot toch om rustig te trainen. tijdens de oefeningen had ik wel kracht maar eenmaal in de rust viel ik zowat in slaap. na mijn training af te hebben gerond, gebeurde het. Ik werd duizelig, kon amper lopen en steeds het gevoel dat ik moest overgeven. eenmaal thuis, plofte ik op bed en binnen 5 minuten nam ik een slokje aa en op dat moment spuugte ik alles eruit. heb echt de hele avond overgegeven en heb me nog nooit zo slecht gevoeld. elke keer wanneer ik beetje water probeerde te drinken moest ik opnieuw overgeven. sinds gisteren gaat het weer een beetje kan weer normaal eten maar mijn maag is helemaal van slag. ik besloot om de vrijwel onleesbare tekst te gaan lezen op de bus ( beter laat dan nooit) En wat stond daar?: warning under no circumstance should you consume more than one serving (1 level scoop) at one time. dus mensen... wees gewaarschuwd. Maak niet dezelfde fout als die ik heb gemaakt.

ik neem er ook 2, maar je moet wel eerst wennen inderdaad.

!

Ik stap wel weer over naar expand of crack want daar heb ik het probleem dus niet

natuurlijk wel, daar staat maximaal 3 scheppen, neem je er toch ook geen 6, of wel dan?

Beste Allen,
Heb iets doms gedaan.
Ik ben wat pre-workout middeltjes gewend zoals Crack en expand en nam daar altijd 2 schepjes van. Ik dacht zonder de bijsluiter te lezen ook zo Muslce Marinade te gebruiken en deed er 2 schepjes in.
mijn fout was om eerst een halfuur op de bank te ploffen en dan pas naar de sportschool te gaan. Eenmaal gearriveerd,was ik al heel erg moe maar besloot toch om rustig te trainen. tijdens de oefeningen had ik wel kracht maar eenmaal in de rust viel ik zowat in slaap. na mijn training af te hebben gerond, gebeurde het. Ik werd duizelig, kon amper lopen en steeds het gevoel dat ik moest overgeven. eenmaal thuis, plofte ik op bed en binnen 5 minuten nam ik een slokje aa en op dat moment spuugte ik alles eruit. heb echt de hele avond overgegeven en heb me nog nooit zo slecht gevoeld. elke keer wanneer ik beetje water probeerde te drinken moest ik opnieuw overgeven. sinds gisteren gaat het weer een beetje kan weer normaal eten maar mijn maag is helemaal van slag. ik besloot om de vrijwel onleesbare tekst te gaan lezen op de bus ( beter laat dan nooit) En wat stond daar?: warning under no circumstance should you consume more than one serving (1 level scoop) at one time. dus mensen... wees gewaarschuwd. Maak niet dezelfde fout als die ik heb gemaakt.

Heftig verhaal kerel, nu maar weer doorknallen he :lifter:

Ik gebruik het nu 3 weken, wel de helft vd. voorgeschreven dosis, en ik merk en zie spiergroei.
Van bijwerkingen geen last.

Terug
Naar boven