Fitness Seller

Muscle milk (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik gebruik MuscleMilk al een tijdje en het is 1 van de beste produkten die ik ooit heb gebruikt. Zijn nogal wat mensen die schrikken als ze het vetpercentage zien maar vergeet niet dat een goed BB dieet uit minimaal 10-15 % (gezonde) vetten bestaat en degene met een schoon dieet komen soms niet eens aan de 10%. Ik word er niet vet van eerder andersom. Het bevat grotendeels langzame eiwitten en door de gezonde vetten worden deze nog langzamer. Je kunt ook 1 schep ipv 2 nemen en dan een schepje soja isolaat of andere soort voor in de plaats ik doe dit soms als ik een keer junkfood heb gegeten of meer kcal dan normaal. (Trouwens de supplement facts van de MuscleMilk (geen light) heeft 18gr. total fat)
 
Laatst bewerkt:
lijkt me toch niet echt iets..
 
Ik gebruik MuscleMilk al een tijdje en het is 1 van de beste produkten die ik ooit heb gebruikt. Zijn nogal wat mensen die schrikken als ze het vetpercentage zien maar vergeet niet dat een goed BB dieet uit minimaal 10-15 % (gezonde) vetten bestaat en degene met een schoon dieet komen soms niet eens aan de 10%. Ik word er niet vet van eerder andersom. Het bevat grotendeels langzame eiwitten en door de gezonde vetten worden deze nog langzamer. Je kunt ook 1 schep ipv 2 nemen en dan een schepje soja isolaat of andere soort voor in de plaats ik doe dit soms als ik een keer junkfood heb gegeten of meer kcal dan normaal. (Trouwens de supplement facts van de MuscleMilk (geen light) heeft 18gr. total fat)
Zelfde hier. Sinds ik muscle milk gebruik en zo een deel van mn koolhydraten heb vervangen door vet zie ik er ook alleen maar droger uit zonder kracht of gewichtsverlies. Mijn totale calorie inname is overigens gelijk gebleven.
 
Is goed dat je ook naar je totale calorie inname kijkt. Want moet toch beetje opletten hiermee, anders ga je na verloop van tijd toch vetmassa aanzetten.
Ik gebruik MuscleMilk trouwens alleen voor het slapen gaan.
 
Het staat niet toevallig op de derde plaats van best verkopende producten op BB.com...
 
Het staat niet toevallig op de derde plaats van best verkopende producten op BB.com...

Ja en Syntha-6 staat op de vierde plaats.. Zegt genoeg natuurlijk.. Maar dat vind jij natuurlijk een hoogwaardig eiwitproduct..
 
Ja en Syntha-6 staat op de vierde plaats.. Zegt genoeg natuurlijk.. Maar dat vind jij natuurlijk een hoogwaardig eiwitproduct..

Heb ik nog niet gebruikt en ben het ook niet van plan. Feit is dat jij hier steeds komt zeiken en mekkeren over supplementen die niet te koop zijn bij XXL-Nutrition om één of andere idiote reden. Ik en veel mensen die ik ken en blijkbaar ook mensen van op het forum hier hebben dit gebruikt en merken dat het een zeer goed product is dus waar sta jij nu met jou gezeik?

Ik zal je ook het volgende zeggen: doordat jij hier steeds komt spammen en slap lullen koop ik nooit een supp bij XXL, had jij er niet geweest dan had ik daar zeker al iets besteld.
 
Heb ik nog niet gebruikt en ben het ook niet van plan. Feit is dat jij hier steeds komt zeiken en mekkeren over supplementen die niet te koop zijn bij XXL-Nutrition om één of andere idiote reden. Ik en veel mensen die ik ken en blijkbaar ook mensen van op het forum hier hebben dit gebruikt en merken dat het een zeer goed product is dus waar sta jij nu met jou gezeik?

Ik zal je ook het volgende zeggen: doordat jij hier steeds komt spammen en slap lullen koop ik nooit een supp bij XXL, had jij er niet geweest dan had ik daar zeker al iets besteld.

Wat heeft XXL ermee te maken?? Syntha-6 en whey van Revolutions zijn ook te koop bij XXL en ik zeik ze net zo hard af.. XXL zal ongetwijfeld die Muscle Melk kunnen toevoegen aan hun assortiment mochten ze het zo'n geweldig product vinden..

Of jij iets koopt bij XXL interesseert mij 0,0. Maar ik vind het wel grappig dat ik je koopgedrag zo enorm kan beïnvloeden.. ;)
 
Die Muscle Milk was good stuff.. heb het ook een keer gekocht.
 
Grappig, ik heb het toevallig vandaag ook gekocht, nadat een collega van me een pakje voor me had meegenomen om te proeven. Dat spul is lekker!!! Ik heb de voorgemixte, dus geen poeder. In de koelkast bewaren en koud opdrinken...echt heerlijk.

Hij had er goede resultaten mee en ik ga nu dus kijken of het voor mij ook werkt. Het is idd een caseine houdende drank met MCT's (dus vetten die gebruikt worden voor energie en niet zo snel voor vetopslag). Ik ga het nemen voor het slapen gaan.

Hier kost het ong $1.50 per pakje (voorgemixte drank).
 
als je echt goeie kwaliteit en een overdreven lekkere shake wilt => Beverly International UMP cookies and cream
 
Gaat het hier om smaakjes over resultaatjes?
 
en, ik zie toch nog een 3 grammen aan vet.
Die Protein Mania is een 0 grammer aan vet.

Ik heb ook ogen voor optimum nutrition gold 100% whey, en Elite zag ik staan dat ìe te zoet was, en redelijk qua prijs/kwaliteit.

Voor cutten zie ik toch meer in die protein mania of 100% gold whey. Maar reviews zijn er (nog) niet echt van. Wellicht nog niet grootschalig op de markt?

Hoewel die 100% gold whey wel op nr. 1 staat van de lijst in USA. Maar, USA geloven doen we natuurlijk niet ;-)

groetjens,

IJskoude limoen
 
niet de beste?

Enfin. Ik lees nu in HIT training van ellington darden dat koolhydraten en vetten meer nut hebben voor spieropbouw dan eiwitten. En Arthur Jones kan het denk `k wel weten.
Die heeft zowat zijn hele leven onderzoek gedaan naar bewegingswetenschappen, en voedingswetenschappen.

Volgens mij maakt het niet bar veel uit. Daarom doe ik maar 1 shake na het trainen. Geen zin om me vol te stoppen als een kip in de fabriek.

Hoewel.....testosteron is volgens mij wel een leuk spulletje :) hehehehe :)
Er is alleen teveel aanbod aan producten, denk ik.
Waarbij er moeilijk te zien valt welk product nou echt goed is.
En kijk die namen??? oef. Sommige die doen me echt denken aan. Nouja.

Je snapt het wel...teveel marketing, teweinig onafhankelijk onderzoek.
En degene die onafhankelijk beweren te zijn promoten meestal hun eigen producten, die ze naderhand op de markt gooien.

Ik vind `t soms maar moeilijk om de beste eruit te plukken.
 
Muscle Milk is nu toch niet zoooo speciaal: 12gr Koolh; 32 gr eiwitten en 18gr vet (allemaal per 75gr).
 
gepatenteerd naar het lekkerste melk wat er bestaat.

Mamma melk. :-)

anabolise`re melk bestaat niet. :D

Hoewel ik ook graag aan een lekkere tiet sabbel :D
 
Back
Naar boven