MuscleMeat

Musclepharm muscle stack waar verkrijgbaar en reviews?

BOTS

Dutch Bodybuilder
Waardering
10
Lengte
1m78
Massa
74kg
Vetpercentage
14%
beste BBers ik ben opzoek naar de musclestack van musclepharm, dus de combi Assault en Re-con maar deze is nergens meer verkrijgbaar, alleen assault is nog los verkrijgbaar, heeft iemand sws ervaringen met deze stack of kan ik beter Assault pakken met bijvoorbeeld Magnificent van B&F

Mvg BOTS

Je kan beter wat meer eten ;)

• Topic Starter Topic Starter
eten doe ik ruim voldoende zit ongeveer 500kcal boven me onderhoud en ben 6 kilo aangekomen in +- 4 weken ;)

De vraag is dan , waarom die supps erbij.

Nou......als je ruim 6 kilo aangekomen bent, dan is het hoogste tijd voor AAS ;) Laat die supps maar staan!

Recon vond ik niks, assault geeft een leuke boost voor je workout, vind ik fijner dan NO explode of zo.
Post workout is chocomel gewoon koning.

Recon vond ik niks, assault geeft een leuke boost voor je workout, vind ik fijner dan NO explode of zo.
Post workout is chocomel gewoon koning.

een review waar ik wat aan heb, dankjewel :)

chocomel vind ik niet te zuipen haha

---------- Post toegevoegd 16 April 2013 om 11:16 ----------

De vraag is dan , waarom die supps erbij.

de supps erbij voor de boost vd PreWO omdat als ik een hele dag gewerkt heb en zonder PreWO ga sporten ik er voor mijn gevoel niet alles uithaal en van een PreWO krijg ik toch wel een energie kick, en de post workout is gewoon omdat ik na het trainen niet altijd lekker kan eten want het is vaak om 22:30 dat ik klaar ben met trainen en ik dan naar me nest ga, maar als ik dan om 22:30 in de sportschool mijn PostWO drink dan hoef ik thuis niet meer te eten en dan kan ik gelijk gaan slapen :)

chocomel vind ik niet te zuipen haha

---------- Post toegevoegd 16 April 2013 om 11:16 ----------

wtf-is-this-real-life-thumb.jpg

volle melk drink ik wel, uiteraard :)

dan is hij weer op vooraad, hij was namelijk uitverkocht en nergens anders te krijgen dus dacht dat de formule veranderd werd :)

Terug
Naar boven