MuscleMeat

Musclepharm

King-Martijn

Cool Novice
Waardering
3
Lengte
1m88
Massa
70kg
Vetpercentage
9%
Beste lezers,

Ik heb nog nooit in mijn leven tijdens het afvallen en/of sporten supplementen gebruikt. Nu heb ik voor kerst het volgende gekregen(voor in de sportschool uiteraard):

Pre-Workout: Assault XT - Musclepharm

Post-Workout: Recon - Musclepharm

Zijn dit een beetje goede producten of zijn ze waardeloos?

Pre-workouts zijn heel persoonsgebonden. Wat de ene goed vindt kan voor de ander niks doen. Dat is ook zo met Assault, bij velen doet hij niets en andere vinden de werking wel goed.

De pre-workouts met DMAA werken wel bij iedereen maar voor sommige zijn deze te hevig.

Als je trouwens elke training pre-workouts gebruikt dan neemt het effect sowieso af.

• Topic Starter Topic Starter
Pre-workouts zijn heel persoonsgebonden. Wat de ene goed vindt kan voor de ander niks doen. Dat is ook zo met Assault, bij velen doet hij niets en andere vinden de werking wel goed.

De pre-workouts met DMAA werken wel bij iedereen maar voor sommige zijn deze te hevig.

Als je trouwens elke training pre-workouts gebruikt dan neemt het effect sowieso af.

Dus na 1 keer gebruik volgende sportschoolsessie geen gebruik?

Dus na 1 keer gebruik volgende sportschoolsessie geen gebruik?
Das niet wat hij zegt hoor...

Pre workout gebruik je best als je wat energie mist om aan je training te beginnen (slecht geslapen, al lang gewerkt,..) maar dus ook niet elke training, zo voorkom je gewenning. Het is iets extra, een steun, je mag er niet op gaan rekenen om een goede workout neer te zetten.

Post workout is om je herstel te bevorderen, dus na je workout te drinken.

Zijn deze producten goed? Goh daar zal iedereen je iets anders over zeggen, maar het zijn zeker geen schadelijke producten. Of ze nodig zijn daar zullen ook verschillende meningen over zijn.

Ik zou gewoon de preworkout eens proberen (om te zien welk effect dit op je heeft) en dan enkel gebruiken als je denkt het nodig te hebben (dus niet elke workout).
De post workout kan je na elke training nemen.

• Topic Starter Topic Starter
Das niet wat hij zegt hoor...

Pre workout gebruik je best als je wat energie mist om aan je training te beginnen (slecht geslapen, al lang gewerkt,..) maar dus ook niet elke training, zo voorkom je gewenning. Het is iets extra, een steun, je mag er niet op gaan rekenen om een goede workout neer te zetten.

Post workout is om je herstel te bevorderen, dus na je workout te drinken.

Zijn deze producten goed? Goh daar zal iedereen je iets anders over zeggen, maar het zijn zeker geen schadelijke producten. Of ze nodig zijn daar zullen ook verschillende meningen over zijn.

Ik zou gewoon de preworkout eens proberen (om te zien welk effect dit op je heeft) en dan enkel gebruiken als je denkt het nodig te hebben (dus niet elke workout).
De post workout kan je na elke training nemen.

Dank je wel man :)

voor wat het waard is (want het blijft zoals hierboven gezegd persoonlijk): assault van mp is tot nu toe de enige pwo die ik meerdere keren besteld heb....hij blijft goed werken bij mij, ook over langere periode (ik gebruik het wel maar hoogstens 1 keer per week)

Zoals anderen ook al aangeven verschilt de werking per persoon. Ieder lichaam reageert namelijk anders op een pre workout en de specifieke samenstelling. De ervaringen met Assault zijn bij velen wel goed en zelf vond ik hem ook erg goed werken. Ik zou zeggen; probeer en ervaar. Nam hem zelf enkel op dagen dat ik al lang had gewerkt en/of minder energie had. Om gewenning te voorkomen.

De post-workout na je training nemen en voor de rest gewoon zorgen dat je voeding goed op orde is en knallen maar :)

Jaa daarom maar ik heb me twijfels bij meer producenten.

Zullen er zeker nog verschillende zijn, makkelijk extra geld verdiend.

Muscletech kan er ook wat van, op een andere en mogelijk zelfde manier.
http://www.ergogenics.org/rechtszak...supplementenmakers-consumenten-belazeren.html

Hier kan je de verschillende lopende rechtszaken vinden.
http://www.ergogenics.org/de-helft-van-de-eiwitten-in-iron-mass-van-musclepharm-is-foetsie.html

Terug
Naar boven