Fitness Seller

Mutant Gear Testo-E en Deca twijfel..

Status
Niet open voor verdere reacties.

benq

Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
78kg
Vetpercentage
14%
Hey hey,

Ik heb Mutant Gear aangeschaft, omdat er de laatste tijd veel underdosed gear in omloop is. Heb er zelf (helaas) ook al ervaring mee gehad, (met een ander merk) zit in laatste week van deze kuur. Bloedwaardes laten testen in de eerste 2 weken was toen 220, en paar weken later nog maar iets van 150mg. Verder was alles gewoon in orde.

Maar ben dus benieuwd naar Mutant Gear die ik heb gehaald, of dat wel the real deal is..
Maatje van mij zegt, nee dat zijn 100% fakes. Op internet is beetje lastig te vinden, zie verschillende bestickeringen en derg. Hij zei ook dat er perse een hologram/watermerk op moet staan. Maar zo ver dat ik op internet heb kunnen vinden zijn de vials veranderd, naar een barcode.. Klopt dit? Ook staat er geen batch nummer op, alleen een exp. date. Ook zit er een olie kleur verschil tussen enkele vials, kan dit ergens op duiden, of is het gewoon andere olie? Kl*te tijden om gear op de gok aan te schaffen.

Wie kan me verzekeren of het de real deal is of fakes..

Hier staan de foto's :

[Link niet meer beschikbaar]

[Link niet meer beschikbaar]

Groetjes
BenQ

je komt ook aan op 1ml test ongeacht welk merk als ze onder gedoseerd zijn. zolang je voeding ma goed is.
Wat een idiote opmerking weer. Je neemt AAS om in een aantal weken een paar kilo erbij te komen of om spieren beter te behouden tijdens de cut. Als er dan weinig werkende stof in je vial zit, kom je veel minder aan dan je zou hebben gewild. Dat je dan alsnog wat gewicht aankomt door je voeding is compleet irrelevant.

Wat een idiote opmerking weer. Je neemt AAS om in een aantal weken een paar kilo erbij te komen of om spieren beter te behouden tijdens de cut. Als er dan weinig werkende stof in je vial zit, kom je veel minder aan dan je zou hebben gewild. Dat je dan alsnog wat gewicht aankomt door je voeding is compleet irrelevant.

doel erop dat een maat van hem goed is aangekomen op mg;)
je komt gegarandeerd aan ookal is het ondergedosseerd alleen een stuk minder dan normaal.
maar zonder vergelijkingsmateriaal kun je er niks mee....en dan heb ik het niet eens over jochies van 60kg die gebruiken. ondergedosseerd of niet dan gain je op 100mg pw ook wel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven