AndroidHealthClinic

GS echt? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

J4ck

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
7 mei 2006
Berichten
2.041
Waardering
54
Lengte
1m92
Massa
100kg
Vetpercentage
10%
Hey luitjes,er zijn wat kleine details en daarmee dat ik een beetje twijfel.

Deca-durabolin lot.99012 exp.: 09-2016
Onderaan de vials staan ook nummers,op wat zou dat duiden?
De ene(linkse)vial heeft een rode rubberen stop,de andere grijze???


Testosterone enanthate lot.43028 exp.: 08-2016
Dat scheelt maar 1 maand met de exp. date vd deca,vreemd niet???


Dan de metalen afsluitingen op de vials verschillen ook???


De d-boll zit in grote zakjes die je na opening terug kan dichtzippen,
en dan nog eens in kleinere zakjes die je dan ook weer kan dichtzippen.
Het ene zakje zitten 104 stuks in en het andere zakje zitten er 107 stuks in???


IMG_5707.jpg


IMG_5709.jpg


IMG_5715.jpg


IMG_5718.jpg
 
Dit kreeg ik toegestuurd van een forumlid:

komt jouw gear van omgeving rotterdam ?

dan zal het fake zijn en plakken ze er gewoon iets op

grtz

---------- Post toegevoegd Fri 14 Dec 2012 om 12:53 ----------

Dit kreeg ik toegestuurd van een forumlid:

komt jouw gear van omgeving rotterdam ?

dan zal het fake zijn en plakken ze er gewoon iets op

grtz

Ik zei,verklaar je ff nader...

er zou veel fake gear van die regio komen zoals GS en GG waar ze gewoon stickers op de vial plakken naar het schijnt zitten er drie grote labs die namaken

daarmee mijn vraag, als het van die regio komt is het fake, weet het van mijn leverancier ....

---------- Post toegevoegd Fri 14 Dec 2012 om 12:55 ----------

Dit kreeg ik toegestuurd van een forumlid:

komt jouw gear van omgeving rotterdam ?

dan zal het fake zijn en plakken ze er gewoon iets op

grtz

---------- Post toegevoegd Fri 14 Dec 2012 om 12:53 ----------



Ik zei,verklaar je ff nader...

er zou veel fake gear van die regio komen zoals GS en GG waar ze gewoon stickers op de vial plakken naar het schijnt zitten er drie grote labs die namaken

daarmee mijn vraag, als het van die regio komt is het fake, weet het van mijn leverancier ....

Laatste dat hij me zei: het is geen echte GS dat is zeker
 
Zo van die lui moesten ze verbannen,de boodschap die hij overbrengt is niet duidelijk zeker??
Mij pm'en ja...Maar zelf durft ie het hier neer te zetten:rolleyes:
 
  • Like
Waarderingen: Obee
Dacht dat je prive berichten niet mocht bespreken???

Is natuurlijk grote onzin wat hij zegt, zulke mensen zitten niet alleen in rotterdam hoor :D.
 
Hoe zit het dan met die site van gs? Is dat fake?

De "officiele" site van GS is gewoon de echte, waarschijnlijk heeft de topicstarter zijn gear van een bekende en dit komt waarschijnlijk uit regio rotterdam waar dus veel neppe gear wordt gemaakt.
 
Blij het een raar verhaal vinden, als je het niet vertrouwt ruil je je gear en anders knallen maar. Er zijn dus ook leden die zeggen dat het real is.
 
De "officiele" site van GS is gewoon de echte, waarschijnlijk heeft de topicstarter zijn gear van een bekende en dit komt waarschijnlijk uit regio rotterdam waar dus veel neppe gear wordt gemaakt.

Aandeelhouder?hoe kan je dit nou weten???
 
Die site ziet er wel redelijk betrouwbaar uit, je kan ze foto's sturen en dan checken ze op echtheid etc en informatie die ze geven is niet echt onjuist ofzo maar of het echt spul is?
 
Hahaha wat een conclusie, omdat het de officiele is, is het echt spul! Wie zegt dat het de officiele is?
 
Vials zijn gewoon de realdeal hoor..
GS is natuurlijk niet zo makkelijk te faken met het hologramlabel er op.

Wat de site betrefd:
Iedereen kan natuurlijk een website opzetten en roepen wij zijn de officiele maarja wanneer is iets de officiele site? Lijkt mij als de mensen van het merk zelf een site opzetten maar die zijn vast slim genoeg om zelf geen verkoopsite op te zetten :D
 
Vials zijn gewoon de realdeal hoor..
GS is natuurlijk niet zo makkelijk te faken met het hologramlabel er op.

Wat de site betrefd:
Iedereen kan natuurlijk een website opzetten en roepen wij zijn de officiele maarja wanneer is iets de officiele site? Lijkt mij als de mensen van het merk zelf een site opzetten maar die zijn vast slim genoeg om zelf geen verkoopsite op te zetten :D

Tegenwoordig met al die Tor Browser en al die door-gelinkte ip adressen is het echt moeilijk om tot de verkoper te komen volgens mij.
 
Vials zijn gewoon de realdeal hoor..
GS is natuurlijk niet zo makkelijk te faken met het hologramlabel er op.

Wat de site betrefd:
Iedereen kan natuurlijk een website opzetten en roepen wij zijn de officiele maarja wanneer is iets de officiele site? Lijkt mij als de mensen van het merk zelf een site opzetten maar die zijn vast slim genoeg om zelf geen verkoopsite op te zetten :D

Normaal hologram etiket is met een geadvanceerde drukpers te maken en met een snelheid van +-20.000 vel per uur van ong 100/150 cm breed/lang. UV drukpers combinatie maakt het etiket nog interessanter. Je hebt dan relief in het etiket, en gelakte en ongelakte stukken.
heel duur is dat niet..
 

Soortgelijke topics

Back
Naar boven