AndroidHealthClinic

Muziek wat hier op lijkt

Whehe, ja er zal idd vast wat te pruimen bij zitten. Over het algemeen ben ik niet zo van die oldschool rock shizzle, maar nog altijd beter dan wat je op de radio hoort natuurlijk.

De radio van tegenwoordig(538) is echt verschrikkelijk ,daar heb je cker gelijk in.

Dat is gewoon oude rock . Zoek door de collectie van tantes / nonkels etc ...
Of youtube wat , dan kom je vanzelf bij heel wat van die muziek .

• Topic Starter Topic Starter
Ik vind Rock 'n' Roll echt fantastisch, alleen behalve Elvis en Boston ken ik bijna niks anders... :(

Ik vind Rock 'n' Roll echt fantastisch, alleen behalve Elvis en Boston ken ik bijna niks anders... :(

Queen en Guns n roses , must ring a bell,

anders moet je eens arrow rock 500 checken op het internet en alle nummers luisteren , ben je lekker tijdje zoet

Is de enige zender die nog beetje te pruimen is op de radio.

Mjah weet niet hoever je muzieksmaak gaat , maar wat je best kan doen is beginnen met de classics en er dan wat over beginnen lezen en zo 't een en ander te weten komen over andere artiesten .

Paar namen die me te binnen schieten : Patti Smith , The Doors , Jimi Hendrix , Jerry Lee Lewis , Chuck Berry , Bill Haley , ...
Ken er niet zo heel veel van.

Check : http://rock-n-roll.startpagina.nl/

Guns and Roses is toch echte troep hoor .

Haha oke! :D

Die ene die er nu op is (op arrow) is wel vet :D

Haha ik haak al weer af... :D (ik bedoel dat nummer van ongeveer 3 minuten geleden eh) :D

Dat was Bon Jovi volgens mij , nou ja het is allemaal kwaliteit.

Inderdaad, zo voortaan geen SLAM!FM meer, maar Arrow! :cool: (Had me pa toch gelijk :P)

Terug
Naar boven