Fitness Seller

My way of life

SibmaJunior

Novice
Waardering
0
Lengte
1m88
Hallo!

Na anderhalf jaar wat te hebben kracht getraind is mijn interesse er zo naar uit gegaan dat ik me er zelf veel meer in ben gaan verdiepen. In het anderhalf jaar ook een aantal supplementen geprobeerd: o.a. whey gainers, pre-workouts en creatine.

Ik heb heel wat sticky's hier door gelezen en op andere sites informatie gezocht. Na een tijdje research doen heb ik mijn eigen voedingsschema gemaakt (bijlage: voeding). Daarnaast elke keer als ik naar de gym ging, heb ik opschrijven wat ik had gedaan, hoe het me beviel etc. Aan de hand van deze informatie (en natuurlijk veel andere schema's als voorbeeld gebruikt) heb ik zelf een schema opgesteld.
De komende maand(en) ben ik van plan dit te volgen, misschien met wat aanpassingen & tips van jullie kant.

Als iemand opmerkingen/tips heeft, graag! Als jullie het goed vinden, ook dat zou ik graag willen horen! Ik train overigens vaak 's ochtends rond een uur of 11-12, hierna gelijk een shake met water, whey en brinta.

Avond eten bevat vaak aardappelen met groente (spruitjes, prei, rodekool of w/e) en een stuk vlees.

Ivm gewicht schattingen hier mijn 1 RM's:
Deadlift = 130
Squad = 110
Benchpress = 100
Military press = 70 (miss ook wel hoger)

Lengte: 188cm
Leeftijd: 19
Gewicht: 79 kilo
Vet % = 11-12%

Supplementen:
Whey gainer
Zit te denken om creatine te kopen

Ik kijk uit naar de reacties!

Bijlagen

Laatst bewerkt:
haha je hebt zeker zon voedingsschema uit een sticky gehaald en aangepast? het ziet er in ieder geval wel oké uit! alleen bij avondeten moet je wel een beetje gemiddelde voedingswaarde erbij zetten. daar zitten immers niet alleen maar kcalorieen in :P

voor wat ideeen kijk ook maar is naar mijn voeding
ga iig zo door!

voor je training, het is wel oke al weet ik niet precies hoeveel je moet trainen en waarom enzo, ben ook nog een beetje nieuw hier :)

Bijlagen

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Joa, het beviel me wel. Heb eerst zelf iets proberen te maken met andere etensoorten, maar dat wat die gene had zag er ook wel goed uit dus ik dacht als ik dat nou aanpas naar mijn stats ^^.

Ik zit nog niet zo lang op de site. Ik wil dit eigenlijk 2/3 maand volgen en dan een uperbody & lowerbody schema proberen.

ik heb nu dit:

MAANDAG
Borst
4x8 dumbell press
4x8 dumbell flyes
4x8 straight arm dumbell pullover
4x10 push ups met verzwaarde rugzak

Triceps
4x8 dumbell extensions
4x8 tate presses
4x8 seated triceps press

DINSDAG
Rug
4x8 dumbell one arm rows
4x8 dumbell deadlifts
4x8 Back flyes
4x8 wide rows

Biceps
4x8 bicep curls
4x8 hammer curls

WOENSDAG
Rust (cardio)

DONDERDAG
Schouders
4x8 dumbell press
4x8 dumbell side raises
4x8 dumbell front raises

Buik
4xmax Crunches
4x8 weighted legraise

VRIJDAG
Benen
4x8 dumbell lunges
4x8 dumbell squats
4x8 dumbell calf raises
4x8 1 leg squat

op zich een fijn schema
maar ik weet niet precies wat jij fijn vind dus als iemand anders reageert die er iets meer verstand van heeft kan die je helpen

Normaal gesproken gaan de meeste van een upper/lower body door naar een split, in plaats van andersom.
Vooral als je nog niet lang traint, zul je meer progressie boeken wanneer je je spiergroepen minstens 2x per week pakt, dus upper/lower body meestal.
Wel opletten met het volume hierbij.

Edit: zie nu in je openingspost dat je al een tijdje traint. toch ben ik zelf meer fan van upper/lower body, maar dat is persoonlijk.

Terug
Naar boven