AndroidHealthClinic

MyFitnessPal

handig

Dat ligt eraan hoe strak jij op je schema let
Noteer zelf de cardio en krachttraining niet, gebruik het puur voor het eten

ik heb gewoon een maand of vier elke dag getracked en aangezien ik maar weinig eten lekker vind, had ik toen zoiets van ik weet nu wat ik per dag moet eten om aan mn kcals en Macros te komen en dus is het prima zo. als ik nou opeens zou willen cutten of heel anders zou gaan eten zou ik het toch weer FF een tijdje nakijken met myfitnesspal Maar voor nu weet ik het wel ff.

---------- Toegevoegd om 21:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:16 ----------

cardio en kt deedik er niet in ofzo. gaat mij puur om te weten wat ik wanneer binnen krijg

Gebruik zelf de app, vind het handig om te zien hoeveel ik binnen krijg van alles. Zag eerst dat ik bijvoorbeeld veel te veel vetten kreeg, dus die heb geminderd. Voeg het meeste wel toe anders kan je belangrijke dingen missen (teveel kcals/vetten etc).

Ik zou het puur voor het eten gebruiken. Database is groot, maar hou er rekening mee dat mensen zelf hun voeding toe kunnen voegen en daarom dus vaak de macro's incompleet zijn! (geen eiwitten ingevoerd, alleen calories etc)

Gebruik het nu een maandje iedere dag :thumb:

Iemand hier ervaring mee op Windows 8 Phone?

Top app gebruik het al tijden je kan hiermee tenminste ook vezels e.d. Bijhouden dingen die ik vaak mis in voedingschema's.

Terug
Naar boven