MuscleMeat

MyProtein

P2012

Cool Novice
Waardering
5
Heb al gezocht naar andere forums, maar ik kon niks vinden...

Ik wil een bestelling doen bij MyProtein. Wil enkel wat Whey (Impact Whey) en evt. wat van MySyrup bestellen. Alleen was mijn vraag, welke smaak jullie het lekkerst vinden (van zowel de Whey als de siroop?). Smaken verschillen uiteraard, maar was toch even benieuwd...

Ik heb de wheysmaken white chocolate en chocolate smooth, white chocolate vind ik niet zo maar chocolate smooth is echt heerlijk. Mysyrup krijg ik vrijdag de maple smaak van binnen ik kan dan wel iets laten weten

Ik heb de smaken Coffee Caramel, Blueberry Cheesecake en Chocolate Smooth geprobeerd. De Chocolate Smooth is zeker een aanrader. De andere twee zijn wel lekker, maar niet voor elke dag

Vanille is ook goed, vrij neutraal maar wel lekker (ook handig voor pannekoeken etc.). Vanille/framboos vond ik ook erg lekker.

Zelf neem ik altijd Banaan, vind het qua smaak (gemengd met melk) aardig in de buurt van een Banaan milkshake komen. Maar je moet er maar net van houden. Vanille is inderdaad ook prima, maar verder heb ik nog niet veel gevarieerd met smaken!

Syrup geen ervaring mee ;)

Coffee Caramel is de beste smaak die ik ooit gehad heb (including wat smaken van bulkpowders en sowieso beter dan B&F). Hij smaakt echt als een traktatie, en heeft niet zo'n vieze chemische bijsmaak. Ook handig om af en toe ijskoffie mee te maken.

Heb laatst heel veel samples laten komen en inmiddels alles wat me lekker leek getest. Wat er qua bijzondere smaken echt uitsprong voor mij was blueberry cheesecake, pineapple en apple crumble custard. Die vond ik wel erg lekker.

Verzending is nog steeds DPD of DHL?

Thanks! Bestelling net geplaatst, van BP naar MP overgestapt ivm pakketdienst.
Iemand ervaring met whey smaak strawberry Cream?
Strawberry naturel?

Smaak verschilt natuurlijk per persoon en bovendien is het smakenaanbod bij Impact Whey wel heel erg groot.
Zelf vind ik de Chocolate Peanut Butter heel erg lekker, ook de Stracciatella smaakte me goed :)

Thanks! Bestelling net geplaatst, van BP naar MP overgestapt ivm pakketdienst.
Iemand ervaring met whey smaak strawberry Cream?
Strawberry naturel?
Geen ervaring met aardbei omdat ik dat net als chocola een hit or miss vind.
Maar cookies en cream is lekker, Apple crumble ook, vanille en vanille framboos ook. Alleen de chocolate Orange/caramel. Ik krijg het niet weg

Ik gooi aardig wat cacao erbij, dan moet hij wel zoet genoeg zijn,

• Topic Starter Topic Starter
Thanks!

Heb toch de Dannish cinnamon besteld. Erg lekker door de havermout!

De Mysyrup maple is ook echt een aanrader, beetje stroopachtig. Ga zeker meer van die smaken proberen

Terug
Naar boven