MuscleMeat

Mystery Land 2007

Dacht 't wel ja !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D

:rocknana::banana:

ik maybe

Ikke !!!

Ik ook.

Heb er F*CKING veel zin in!

Ik wilde eindelijk weer eens zelf gaan feesten, maar niemand in mijn omgeving had zin om naar Mystery Land te gaan. Dus toen heb ik maar besloten om gewoon weer te gaan werken op MysterY Land, dan ben ik er toch een beetje bij... :) Eerst Decibel aankomende zaterdag!

Jij werkt wel vaak op dat soort feesten he? Het valt me iig wel op dat de bewaking op festivals meer toezichthouders zijn (goede zaak!) voor de openbare orde. Voor dope traden ze soms niet eens op.

Maar dan is er weer justitie die de laatste tijd de boel komt verkwanselen.

DECIBEL! :hedbang: en Q-base.... vind Mysteryland niks meer.

Jij werkt wel vaak op dat soort feesten he? Het valt me iig wel op dat de bewaking op festivals meer toezichthouders zijn (goede zaak!) voor de openbare orde. Voor dope traden ze soms niet eens op.

Maar dan is er weer justitie die de laatste tijd de boel komt verkwanselen.

WWS is de grootste in de beveiliging op het gebied van dance-evenementen, dus wij werken op bijna alle grote bekende feesten en die zijn vaak ook leuk om te draaien. En uiteraard werken wij als toezichthouders.. Je hoopt natuurlijk altijd dat je niet hoeft op te treden, maar soms moet je wel..

Moet je op Decibel werken Aimee of ga je gewoon om te feesten??

Ook werken... Voorlopig geen grote feesten voor mij om zelf te gaan stappen. Ik denk dat ik binnenkort maar gewoon een zondagje Bloemendaal ga doen... :)

Ik zal er eens op letten.. kijken of ik je zie..

Tot nu toe loop ik bijna altijd alle DBB'ers mis... :( Vorige keer wel Die Lange op Defqon gezien, omdat hij me aansprak.. dat was leuk! Dus als je me ziet, geef een gil! :D

Roger Sanchez is er en dus ik ook.

25 ste staat in de agenda

• Topic Starter Topic Starter
Tot nu toe loop ik bijna altijd alle DBB'ers mis... :( Vorige keer wel Die Lange op Defqon gezien, omdat hij me aansprak.. dat was leuk! Dus als je me ziet, geef een gil! :D

Ik zal opletten of ik je zie! :) Loop je gewoon rond ofzo...?

Was ook op Defqon maar had je niet gezien..

Sta je gewoon bij de ingang of wat? Dan mag je me wel fouilleren haha :D

Waar sta je als ik vragen mag? Heb je dit jaar en vorig jaar op Defqon niet gezien :( Ga nu opletten of ik je op decibel zie :)

Terug
Naar boven