MuscleMeat

Mystery Land 2007

Ik ben er

Mischien ben ik er ook bij mits men weekendwerkzaamheden het toelaten hehe.

En aimee wel luisteren naar ome joost he :D

Aanwezig!

Alleen nog ff kijken hoe we (mijn vriendin en ik) het met overnachten doen.

Iemand tips voor een camping?

ik ben er denk ik ook met het vrouwtje.. ( mits de vrijkaarten optijd zijn, mensen kennen rules ;) )

Woon in de buurt van Eindhoven, aardig stukje rijden dus.

Maar we blijven gewoon in m'n auto pitten. Achterbank plat, matrasje erin en lekker knus een paar uur slapen en dan smorgens als ik weer een beetje helder ben naar huis rijden! Heb dan alleen wel een goeie pakeerplaats nodig waar ik geen last heb van politie en voorbijgangers maar waar het wel safe is, die moeten we dan ff zoeken :cool:

Heb er zin in!

• Topic Starter Topic Starter
Lieve mensen, héél veel plezier morgen!!!!!!!! :banana:

Ik ga niet meer... geen vrouwtje meer :roflol: (ja ik lach als een boer met kiespijn)

Ik ben naar Tomorrowland geweest hier in Belgie is ongeveer hetzelfde. Het was in ieder geval top dus voor de gene die naar mysterieland gaan je hebt echt iets om naar uit te kijken...

Is hier bij mij naast m'n deur. Ik had wel gewild, maar ik moet werken:(

• Topic Starter Topic Starter
Damn bro das minder :( ,...

Ikzelf kan het helaas ook niet gaan halen :( :( :( :( :(

Moet plotseling gaan werken vanavond GVD !!!

Stom zeg, had je al kaartjes?? Kon je op je werk niet zeggen dat je vandaag echt niet kon werken?! Of iemand anders regelen??

Goed feestje geweest ? :)

Stom zeg, had je al kaartjes?? Kon je op je werk niet zeggen dat je vandaag echt niet kon werken?! Of iemand anders regelen??

ik heb idd mijn kaartje nog steeds,......... was om 24:00 klaar gisteravond :mad:

Zeggen dat ik echt niet kon was helaas geen optie meid :(

Jullie een goed feestje gehad ? ? ?

Terug
Naar boven