AndroidHealthClinic

Mystery Land 2007

Ben juist naar de site van mysteryland gaan zien, ziet er wel goed uit !!!
Is zo een beetje vergelijkbaar met tomorrowland in Belgie :thumbs:

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Ga je er nou wel of niet heen?

Moet nog een paar maten van me overtuigen, ze vinden het veel te ver...
Maar mysterieland ziet er precies wel te vet uit..
Kun je daar aan de ingang nog tickets kopen of is alles in vvk ???

Moet nog een paar maten van me overtuigen, ze vinden het veel te ver...
Maar mysterieland ziet er precies wel te vet uit..
Kun je daar aan de ingang nog tickets kopen of is alles in vvk ???

Alleen VVK... maar weet nog niet of het al uitverkocht is. Denk het niet.

Zo te zien komen er nog aardig wat DBB'ers!! :D Op DefQon heb ik alleen Die Lange gezien. Ik denk dat de rest van jullie misschien weinig toen bij de Black and Silver area is geweest toen? Ik heb alleen daar gelopen, ben niet bij de andere area's geweest.

Bij Mystery en Decibel weet ik nog niet waar ik sta, dat hoor ik pas de dag zelf. Vaak begin ik bij de ingang en ga daarna rondlopen, maar vorig jaar stond ik bij de artiesten ingang. Dan zie je dus helemaal niemand, want daar komen alleen VIP's e.d. Maar misschien kom ik jullie dit jaar wel tegen!! De beveiliging valt in ieder geval erg op met hun nieuwe shirts! :)

zucht @ trekken
ik wil graag een handtekening op mijn grote onderbroek aimee:rolleyes:

Zo te zien komen er nog aardig wat DBB'ers!! :D Op DefQon heb ik alleen Die Lange gezien. Ik denk dat de rest van jullie misschien weinig toen bij de Black and Silver area is geweest toen? Ik heb alleen daar gelopen, ben niet bij de andere area's geweest.

Bij Mystery en Decibel weet ik nog niet waar ik sta, dat hoor ik pas de dag zelf. Vaak begin ik bij de ingang en ga daarna rondlopen, maar vorig jaar stond ik bij de artiesten ingang. Dan zie je dus helemaal niemand, want daar komen alleen VIP's e.d. Maar misschien kom ik jullie dit jaar wel tegen!! De beveiliging valt in ieder geval erg op met hun nieuwe shirts! :)

Zal wss niet meer zo opvallen als een tijdje terug door wat tegenslagen , maar als ik je zie zal ik zekers ff in die Biceps knijpen , en een babbeltje komen maken ;)

Ik ben ook van de partij :D Samen met het vrouwtje

Inderdaad, heel hard zul je dan rennen!!! :D

+ een dikke kus op je stink punani

Verpest mijn topic eens niet, loser. :mad:

volgens mij ruik ik hier jaloezie!!:rolleyes:

ben ik dan zo lekker?:rolleyes:

Hoe kan ze dat nu weten , als je geen pic's in je gallery hebt staan :D

En idd , gewoon reageren in de trend van het topic ,.... is wel zo fijn/leuk voor de topic startster :D

Ik ook :D, ook samen met 't vrouwtje.

Dit jaar zal het geen mysteryland worden :(

De volgende big party voor mij is cityparade :D
Cityparade 2007
:klink::banana::nut::grinny:

Terug
Naar boven