XXL Nutrition

Mysteryland as zaterdag

Ben zowieso van de partij, cya at de Q-dance stage. Ik weet niet hoe lang ik het trek stortregen verdoet me humeur wel altijd gruwelijk op zo'n feestje. Zeker omdat ik probeer het rustig aan te doen dit jaar... :D

• Topic Starter Topic Starter
deadmanwalkin zei:
Ben zowieso van de partij, cya at de Q-dance stage. Ik weet niet hoe lang ik het trek stortregen verdoet me humeur wel altijd gruwelijk op zo'n feestje. Zeker omdat ik probeer het rustig aan te doen dit jaar... :D

Ja dat verpest echt wel de sfeer die klote regen :(
Maar misschien gaat de zon toch nog schijnen :) ik hoop het wel in ieder geval.............

Ben d'r ook! Bij de Q-Dance! :)

Klein beetje regen maakt me niet uit, maar op die 'in 5 seconden doorweekt zijn' buien, zoals op vrijdag, zit ik niet te wachten.

Weet iemand nog backup tenten, waar goed gedraaid wordt?

Apenootje zei:
Ben d'r ook! Bij de Q-Dance! :)

Klein beetje regen maakt me niet uit, maar op die 'in 5 seconden doorweekt zijn' buien, zoals op vrijdag, zit ik niet te wachten.

Weet iemand nog backup tenten, waar goed gedraaid wordt?

Moet je ff die site checken van hun ken je als poppetje over het terrein lopen is wel geinig. [Link niet meer beschikbaar]

Als de weersvoorspelling zo blijft weet ik het nog niet.

deadmanwalkin zei:
Hebben jullie twijfelaars al wel kaartjes dan???

Ik heb al kaartjes ja, en ik ga denk ik ook wel als het regent.......
Maar dan is het iegenlijk geen echte mysteryland want op mysteryland behoort het lekker heet te zijn :(

Laatst bewerkt:
mijnkaartje ligt al geruime tijd in de la :D

Ik hoop dat het zonnig is zoals afgelopen 2x Mysteryland.

Beetje regen...who cars...op beachpop 3 weken terug was het ook hondenweer maar iedereen stond gewoon lekker te stampen in de regen :D :coolnana: (allemaal van de kaart uiteraard :D)

Ik ben er ook en dan vnl. in de Q-dance tent. Laten we hopen dat we hetzelfde weer krijgen als op Defqon, toen zou het ook gaan regenen, maar bleef het de hele dag mooi.

Heeft er iemand nog interesse in een goedkoop kaartje voor Mysteryland...k heb er 1 over!!!

Heb van een aantal mensen vernomen dat er via het Internet vechtpartijen zijn aangekondigd.

Marky zei:
Heb van een aantal mensen vernomen dat er via het Internet vechtpartijen zijn aangekondigd.

Vet :D waar en hoelaat?

Op Defqon was er ook een georganiserde knokparty in de Hardcore/Black-tent.

Helaas voor de salchtoffers was de afspraak eenzijdig :rolleyes:

Een stel gekken die de tent binnen renden: "hooligans!!!" en er op los mepte, maakte niet uit wie. Ik zag een gast met zijn kop tegen een paal geramd worden...damn heel zijn neus stond scheef en bloedde als een gek. :)

Pumpin' zei:
Vet :D waar en hoelaat?

Op Defqon was er ook een georganiserde knokparty in de Hardcore/Black-tent.

Helaas voor de salchtoffers was de afspraak eenzijdig :rolleyes:

Een stel gekken die de tent binnen renden: "hooligans!!!" en er op los mepte, maakte niet uit wie. Ik zag een gast met zijn kop tegen een paal geramd worden...damn heel zijn neus stond scheef en bloedde als een gek. :)

Dat soort gasten moet dus gewoon naast hun stadion verbod ook een feest verbod krijgen.......
Of een leef verbod :D

Politie en organisatie alert op vechtpartijen Mysteryland

Politie en organisator ID&T hebben extra veiligheidsmaatregelen getroffen om dancefestival Mystery Land zaterdag in goede banen te leiden. Op Internet circuleren namelijk geruchten dat voetbalsupporters op het feest in Haarlemmermeer met elkaar op de vuist willen.

Volgens een politiewoordvoerder houdt de politie rekening met vechtpartijen. Directielid Jeroen Jansen van de organisatie zegt op de website van ID& T: "Het zal ons niet gebeuren dat zo'n groepje het gaat verzieken voor de 50.000 bezoekers die komen om te genieten van een mooie dag."

Bron: Telegraaf

RobbieH zei:
Politie en organisatie alert op vechtpartijen Mysteryland

Politie en organisator ID&T hebben extra veiligheidsmaatregelen getroffen om dancefestival Mystery Land zaterdag in goede banen te leiden. Op Internet circuleren namelijk geruchten dat voetbalsupporters op het feest in Haarlemmermeer met elkaar op de vuist willen.

Volgens een politiewoordvoerder houdt de politie rekening met vechtpartijen. Directielid Jeroen Jansen van de organisatie zegt op de website van ID& T: "Het zal ons niet gebeuren dat zo'n groepje het gaat verzieken voor de 50.000 bezoekers die komen om te genieten van een mooie dag."

Bron: Telegraaf

shit, dat zullen mijn maten niet leuk vinden :(

Moet zeggen vind het wel leuk om zo'n knokpartij voorbij te zien gaan (best spannend), maar het schrikt ook veel mensen af en de sfeer is daarna vaak ook een stuk minder. Beetje jammer dus uiteindelijk.

Als ik het zo'n beetje hoor op 538 en me omgeving, schijnt dat tuig plannen te hebben om de boel 'volledig te ontwrichten'. :s

Terug
Naar boven