Fitness Seller

Mysteryland as zaterdag

Ik vond het vuurwerk wel weer kicken altijd wel spacend... :cool:

Dat heb ik dus weer totaal gemist! :mad:

Heb geen knal gehoord, of lichtje gezien, en ben tot het eind gebleven!

Maar ik was ook wel een beetje wazig :o

die steekvlammen naast het podium waen trouwens ookniet erg koud. Je kom ze bijna tot op de berg voelen. Lekker warm hmm :)

Die was ik alweer bijna vergeten!
Was lekker warm ja! :)

wat vonden jullie van dat 'neukhuisje' waar je je effe (terug) kon trekken.

iemand gebruik van gemaakt??

Hmmm, waar was dat ergens dan?

Ik geloof bij Sublimal ergens de "love motel" zal wel lekker ranzig zijn geweeest.

Pumpin' zei:
.

En what the **** was dat met die helicopter naast de q-dacne stage op het einde van de avond ??? Hoorde dat bij de act ofzo???

da was mn moeder die me kwam ophalen:D

en ik heb idd ook t vuurwerk gemist..was dan ook niet helemaal nuchter nee dus kan daar aan hebben gelegen:). bleef ook tot t eind maar niets van meegekregen

wel een grote vechtpartij gezien voor mn neus..5 grote gasten tegen 2 andere..ging me erop niet normaal. bloed spatte in t rond en niet te zuinig

vond t een mooi feest en die bagger, ach. mag de pret niet drukken. enig nadeel was t parkeren, 2 uur in file gstaan dan ben je blij als je je 1e stampje kan maken:banana:
volgend jaar sta ik er gwoon weer

en dat huisje heb ik idd ook gemist, heb dan ook enkel q-dance gezien

ik ben er volgend jaar ook weer.

@dandy: waren die grote gasten teovallig zo rond de 35 jaar. Ik zag namelijk WEER hetzelfde groepje oude BB-ers rondlopen die ik zowat op elk feest tegenkom. Ze zijn altijd met een man of 4-5 en die gasten zijn echt wel HUGE!!

Hehe, was er zelf niet, maar ik hoorde dat er ergens in de hoek een gesloten ruimte was waarvoor je moest betalen, en dat een paar lekkere hertjes daar een moddergevecht hadden en ook in schaarse kleding in de modder lagen e.d. Iemand die daar meer van weet? ;)

Ericr zei:

:sob: :bawling: Dat heb ik dus gemist!!! Ik wist niet dat dat ook op misteryland was !!

ff opgezocht: dat was dus boven op de tempel-berg. je moest 1 euro entree betalen maar daar had ik geen zinin. DAMN!!! SPIJT!!!!

I wish i was that guy :(

[Abeelding niet meer beschikbaar]

Sfeer-impressie: :D

[Abeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven