Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Purple zei:Moet zeggen vind het wel leuk om zo'n knokpartij voorbij te zien gaan (best spannend), maar het schrikt ook veel mensen af en de sfeer is daarna vaak ook een stuk minder. Beetje jammer dus uiteindelijk.

Marky zei:Heb van een aantal mensen vernomen dat er via het Internet vechtpartijen zijn aangekondigd.

Pumpin' zei:jij vind vechtend mannen spannend?? of bedoel je stiekum: opwindend![]()
Purple zei:Nee niet om de mannen vind gevechten gewoon leuk om te zien. Kijken wie er afgemat wordt. Vind kickboxen en Free Fight ook leuk om te zien... Dus dit ook wel eigenlijk...
Purple zei:Nee niet om de mannen vind gevechten gewoon leuk om te zien. Kijken wie er afgemat wordt. Vind kickboxen en Free Fight ook leuk om te zien... Dus dit ook wel eigenlijk...
deadmanwalkin zei:Ik spreek je wel als je er een keer vol tussen staat of je hebt gezien hoe drie man op een onschuldig iemand staan te tapdansen. Ik snap niet hoe je dit wel leuk om te zien vind, dit soort shit is walgelijk een goed muay thay gevecht ken ik ook wel waarderen maar daar heeft dit geen ene moer mee te maken.
Purple zei:

Ramonius zei:Ik vond het een mwah-feestje... was m'n 1ste x op ML en denk ik ook wel de laatste. Terrein is veel te groot, je bent 70% aan het lopen, 20% aan het wachten bij de bar en 10% aan het dansen.
Heb vrij lang in die hal/loods gestaan... was wel lache veel weirdo's daar. Q-Dance was zekers goed, alleen heb ik nu pijn in m'n tenen omdat ik de hele tijd schuin op die berg heb gestaan. Ben een keer of 8 gevallen en 1x languit en glijdend... goed te doen dus die berg![]()
Marco V aan het einde op de mainstage was wel goed, tof dat ie nog een paar nummers extra er tegen aan gooide.
Bussen waren wat slecht geregeld, maar met een beetje dringen ging het wel.
je moet ook niet veel lopen. Zoek een plaats en blijf daar zoveel mogelijk. Ik ben 2 keer rond gelopen en het was niet veel aan. Alleen bij q-dance vond ik het relaxed. Terrein is wel groot, maar zeker wel relaxed en mooi. jammer van de blubber. Vorig jaar was het echt een topfeest en dat kunnen er heel wat beamen die er ook zijn geweest.
Volgend jaar weer![]()