MuscleMeat

Mysteryland as zaterdag

Daar ben je dan lekker klaar mee...

Purple zei:
Moet zeggen vind het wel leuk om zo'n knokpartij voorbij te zien gaan (best spannend), maar het schrikt ook veel mensen af en de sfeer is daarna vaak ook een stuk minder. Beetje jammer dus uiteindelijk.

jij vind vechtend mannen spannend?? of bedoel je stiekum: opwindend ;)

Marky zei:
Heb van een aantal mensen vernomen dat er via het Internet vechtpartijen zijn aangekondigd.

haha, op zo'n beetje elk groot feest worden dit soort dingen verkondigd. Zou me er niet druk om maken ;)

Pumpin' zei:
jij vind vechtend mannen spannend?? of bedoel je stiekum: opwindend ;)

Nee niet om de mannen vind gevechten gewoon leuk om te zien. Kijken wie er afgemat wordt. Vind kickboxen en Free Fight ook leuk om te zien... Dus dit ook wel eigenlijk...

Laatst bewerkt:
Purple zei:
Nee niet om de mannen vind gevechten gewoon leuk om te zien. Kijken wie er afgemat wordt. Vind kickboxen en Free Fight ook leuk om te zien... Dus dit ook wel eigenlijk...

Leuk? Wel als BEIDE partijen op vechten uit zijn, niet als je lekker aan het feesten bent en er komt een of andere randdebiel die wil knokken.

Purple zei:

Ik spreek je wel als je er een keer vol tussen staat of je hebt gezien hoe drie man op een onschuldig iemand staan te tapdansen. Ik snap niet hoe je dit wel leuk om te zien vind, dit soort shit is walgelijk een goed muay thay gevecht ken ik ook wel waarderen maar daar heeft dit geen ene moer mee te maken.

deadmanwalkin zei:
Ik spreek je wel als je er een keer vol tussen staat of je hebt gezien hoe drie man op een onschuldig iemand staan te tapdansen. Ik snap niet hoe je dit wel leuk om te zien vind, dit soort shit is walgelijk een goed muay thay gevecht ken ik ook wel waarderen maar daar heeft dit geen ene moer mee te maken.

Ben het ook wel met je eens hoor... Maar zolang het de 2 groepen zij die met elkaar afspreken om het zo te doen en het op afstand blijft.. Wordt een ander verhaal als onschuldige ook afgeranseld worden.

En op een feest is het slecht voor de sfeer... Daarna is die meestal aardig vergalt.

Maar ik ga uiteindelijk toch niet...

De geruchten over de vechtpartij van zaterdag komt van de gastenboeken van onder andere hardcore hooligan en Feyenoord. De politie houdt die altijd in de gaten maar dat zijn meestal kids die liggen te kloten. Er gingen verder geruchten dat Feyenoord en Ajax daar een confrontatie wilden en dan vooral omdat de Hagenezen op Dance Valley een feyenoorder hadden geholpen. Dit was ook het begin van het rumoer op DV. Op deze manier wil Feyenoord wat terug doen maarja dat zijn de geruchten en zou er niet te veel aandacht aan besteden.

Al iets bekend of deze aankondigingen bluf of echt waren?

SOWWW net terug van mysteryland!!!

Ondanks de bklubber en rotzooi overal was het weer een geslaagd feestje met veeeeeel zon :D

mijn broek zit in de was en mijn schoenen zijn schoon, dus ik kan naar bed :D

Voorlopig ff geen feestjes meer voor Dhr. Pumpin'....het lichaam moet ff rust hebben. ;)

Ik vond het een mwah-feestje... was m'n 1ste x op ML en denk ik ook wel de laatste. Terrein is veel te groot, je bent 70% aan het lopen, 20% aan het wachten bij de bar en 10% aan het dansen.

Heb vrij lang in die hal/loods gestaan... was wel lache veel weirdo's daar. Q-Dance was zekers goed, alleen heb ik nu pijn in m'n tenen omdat ik de hele tijd schuin op die berg heb gestaan. Ben een keer of 8 gevallen en 1x languit en glijdend... goed te doen dus die berg :D

Marco V aan het einde op de mainstage was wel goed, tof dat ie nog een paar nummers extra er tegen aan gooide.

Bussen waren wat slecht geregeld, maar met een beetje dringen ging het wel.

Op naar House Qlassics in de HMH, weer effe goed stampen...

Hèhèhè! Ik heb ook écht veel mensen op hun plaat zien gaan, lekker door de modder heen! :)

Het terrein is wel heel groot, ja, en om je dan met een groep te gaan verplaatsen, ben je weer een uur verder.

Daarom ben ik maar lekker bij de Q-dance gebleven! :)

Wel wéér 2 kilo lichter, nu 4 kilo lichter in 1 week tijd :mad:

Misschien ook wel naar House Qlassics, lijkt me wel wat, ook geen modder enzo.

Ramonius zei:
Ik vond het een mwah-feestje... was m'n 1ste x op ML en denk ik ook wel de laatste. Terrein is veel te groot, je bent 70% aan het lopen, 20% aan het wachten bij de bar en 10% aan het dansen.

Heb vrij lang in die hal/loods gestaan... was wel lache veel weirdo's daar. Q-Dance was zekers goed, alleen heb ik nu pijn in m'n tenen omdat ik de hele tijd schuin op die berg heb gestaan. Ben een keer of 8 gevallen en 1x languit en glijdend... goed te doen dus die berg :D

Marco V aan het einde op de mainstage was wel goed, tof dat ie nog een paar nummers extra er tegen aan gooide.

Bussen waren wat slecht geregeld, maar met een beetje dringen ging het wel.

je moet ook niet veel lopen. Zoek een plaats en blijf daar zoveel mogelijk. Ik ben 2 keer rond gelopen en het was niet veel aan. Alleen bij q-dance vond ik het relaxed. Terrein is wel groot, maar zeker wel relaxed en mooi. jammer van de blubber. Vorig jaar was het echt een topfeest en dat kunnen er heel wat beamen die er ook zijn geweest.

Volgend jaar weer :)

Ik vond het tegenvallen vergeleken met vorig jaar, Q-Dance was slappe hap zacht geluid en Dana, Pavo etc. heb ik wel eens beter zien draaien het leek wel of ze geen stampen platen wilden draaien. Ik heb me goed vermaakt maar muziek viel zwaar tegen... :mad:

ja vergeleken met vorig jaar valt alles tegen ;)

Muziek was met vlaen erg zacht ja. Het volume ging gewoon omlaag.

En what the **** was dat met die helicopter naast de q-dacne stage op het einde van de avond ??? Hoorde dat bij de act ofzo???

Je kon je tegen betaling, in een bootje laten droppen, en daarna weer laten oppikken, of zoiets.
Soort wannabee navyseals idee :D

Was wel een mooi ding!

ow was het dat :D ik was te wazig om het te snappen/begrijpen/er aan aandacht aan te besteden :D

Hèhè :D

Terug
Naar boven