MuscleMeat

n vraagje...

Guest

verwijderd
10.000 berichten
Waardering
3
Hallo mensen ik was benieuwd of iemand ervaring heeft met n deca sustanon kuurtje? ik ben nu bijna 3 weken bezig maar ik merk nog vrij weinig. :( Wanneer kan ik resultaat gaan verwachten?
Ik train zo'n 3 tot 5 keer per weer en pak de goede voeding, daar kan t dus niet aan liggen.
De kuur bestaat uit: deca 200mg en susta 250mg met een periode van 8 weken.
Ik hoop dat iemand mijn vraag kan beantwoorden.

B.v.d. Raymond

Vreemd, dan wil ik dat voedingsschema wel eens zien als je dr nog heeeelemaaaaal niks van merkt :scratch:

• Topic Starter Topic Starter
Ja ik merk wel iets, ga n beetje uitzetten, krijg meer honger etc alleen ik had gedacht al meer resultaat te zien. Ik eet niet precies volgens mijn schema maar wel heel veel. Veel bruinbrood, kokusbrood, ananas, brintapap, macaroni, spaghetti, meuslirepen, proteineshakes ga zo maar door. Ik probeer vanaf nu dan maar nog beter te eten...

Ik lees net in je andere post dat je 86kg weegt, nou weet ik niet of je zwaar werk doet ofzo, maar ik zou om te beginnen al maar eens minimaal 5000 kcal liefst nog 6000 per dag eten, hup joh neem gewoon al eens lekker 400 gram eiwit per dag, je zit wel op een kuur jah :D

Offtopic : volgens mij beter niet gekuurd maja je bent nu toch al begonnen.

Heb je wel een nakuur eigenlijk. ???

Ik begin echt vermoedens te krijgen dat er een shitload aan valse Deca's en Susta's op de markt is gekomen! Dit is nou al de zoveelste thread van iemand die klaagt over het feit dat na 3-4 weken er nog amper resultaten zijn...

hehe

Nou in ieder geval bedankt voor je bijdrage, ik kon me er wel in vinden lol :D

fitnessaddict zei:
Ja ik merk wel iets, ga n beetje uitzetten, krijg meer honger etc alleen ik had gedacht al meer resultaat te zien. Ik eet niet precies volgens mijn schema maar wel heel veel. Veel bruinbrood, kokusbrood, ananas, brintapap, macaroni, spaghetti, meuslirepen, proteineshakes ga zo maar door. Ik probeer vanaf nu dan maar nog beter te eten...

Echt of vals, laten we niet vergeten dat het erg moeilijk is voor spieren om te groeien op koolhydraten. Of je moet wel erg veel van die shakes nemen... :rolleyes:

met de susta en deca is niets mis, ik heb deze laten testen vandaar. Misschien komt t omdat ik de laatste 2 weekenden alcohol heb gedronken, wat ik vanaf nu dus absoluut niet meer doe! Misschien moet ik idd wel meer eiwitten naar binnen werken. Veel shaken dus! Dit is wat ik ongeveer eet op een dag: 8 uur: brintapap en 1 boterham. 10 uur: 4 bruine boterhammen. half 1: 4 of 5 bruine boterhammen. 3 uur: mueslireep, stuk fruit, shake. half 6: warme maaltijd. 9 uur: spaghetti of macaroni. 11 uur: 5 schijven ananas. Ik hoop dat jullie mij advies kunnen geven! Heel erg bedankt

Alcohol is idd niet goed bij een kuur (jaja wie zegt het, zullen nu velen denken), maar dat je nog geen effect hebt kan ik moeilijk begrijpen.
Ik heb vroeger ook zo'n kuurtjes genomen met alcohol erbij en slechte voeding, en heb idd niet veel van mn kuur overgehouden achteraf gezien, maar resultaat tijdens het kuren was er wel.
Maar je moet toch al vooruitgang boeken qua kracht, en ook al enige vorm van water retentie merken (toch tijdens en na de training). Of ben ik mis hierin?

fitnessaddict zei:
met de susta en deca is niets mis, ik heb deze laten testen vandaar. Misschien komt t omdat ik de laatste 2 weekenden alcohol heb gedronken, wat ik vanaf nu dus absoluut niet meer doe! Misschien moet ik idd wel meer eiwitten naar binnen werken. Veel shaken dus! Dit is wat ik ongeveer eet op een dag: 8 uur: brintapap en 1 boterham. 10 uur: 4 bruine boterhammen. half 1: 4 of 5 bruine boterhammen. 3 uur: mueslireep, stuk fruit, shake. half 6: warme maaltijd. 9 uur: spaghetti of macaroni. 11 uur: 5 schijven ananas. Ik hoop dat jullie mij advies kunnen geven! Heel erg bedankt

:eek:

Navy zei:
Niet ieder persoon reageert het zelfde op as, dus je kunt jezelf niet met hem vergelijken.
dat ten eerste.

ten tweede is je voeding gewoon ver beneden peil..ik kan je wel een indicatie geven van wat je ongeveer moet eten, ik ga dan van me eigen schema uit..ook deze verschilt per persoon..dus die kan je niet zomaar overnemen.

5.15 Opstaan
30gr whey
70gr Brinta met
0,25ml melk
1 bruine boterham
met kipfilet

8.30
0,4 liter melk
3 bruine boterham
met kipfilet
20 gram whey
1 banaan
250 gram kwark
125 gram zilvervlies rijst
200 gram koolvis

11.30
0,4 liter melk
3 bruine boterham
met kipfilet
20 gram whey
1 banaan
250 gram kwark
125 gram zilvervlies rijst
200 gram koolvis

14.30
1 bruine boterham
met kipfilet
20gr whey

17.30
avondmaal +
toetje, vla.

21.00 klaar met trainen
40 gr eiwitshake
80 gr dextrose

22.00
500 gram kwark
100gr havermout

@fitnessadict:
En al dat eten en drinken dat van of door dieren is gemaakt en dat je wel in de maag van Navy vindt en niet in je eigen maag... dat zijn nou eiwitjes.

fitnessaddict zei:

:eek!: :eek!: :eek!: :eek!: :eek!:

Dit ziet eruit als een vermageringsdieet.

Toch wil ik weer even zeiken: Het valt me op hoeveel mensen er beginnem met hormonen kopen zonder weet te hebben wat ze ernaast moeten doen.
Of laten natuurlijk.

Wel erg hip dat je je spullen hebt laten testen, dat moet ik je nageven.

Waar?

fitnessaddict zei:

kwil niet zeuren hoor maar waar ist eiwt? je eet ook zeeer weinig

eiwit in kuur 3 a 4 gram.

reken een keer voor jezelf uit wat je op een dag binnenkrijgt aan kcal en wat daarvan bestaat uit koolhy, eiwit en vetten. Aan je dieet ontbreekt een groot deel aan eiwitten wil je een beetje redelijk groeien dan mag je best per kg lichaamsgewicht 3 gram eiwit nemen. Eiwitten zijn de bouwblokken van de spieren en koolhydraten en vetten de brandstof en aan alleen brandstof heb j egeen moer.

Mvg

JK
Mister Holland 2003

Tja al het andere is al gezegd....je zou moeten weten dat je zonder eiwitten niet groeit...kun je nog zoveel sustanon spuiten.

Ik eet dagelijks iig een stuk biefstuk of kipfilet van zon 150 gr, daarnaast minimaal 500 gr kwark, 2 eieren en 3 shakes met zon 30 gr whey + 300 ml melk.Daarnaast neem ik nog amino tabs.

Laat ik de Kh ff voor wat ze zijn...

Ik heb mijn voeding ondertussen verbeterd. Vandaag liep ik in bloot lijf door de tuin en zag nu duidelijk dat er wél verschil was! Volgens mij gaat t nu pas beginnen...

fitnessaddict zei:
Ik heb mijn voeding ondertussen verbeterd. Vandaag liep ik in bloot lijf door de tuin en zag nu duidelijk dat er wél verschil was! Volgens mij gaat t nu pas beginnen...
Tja door de zon groei je ook ...gehghegheghe nee bro let goed op je slaap en voeding dan ga je groeien als een kool.[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De tuin heeft een heilzame werking op ons welbevinden.

Terug
Naar boven