MuscleMeat

na 1,5 jaar

train hard kerel, ga goed kijken op wat voor training je reageerd, hoe je voeding in elkaar zit,

: en maak misschien ook eens een goede foto daar kan het ook gedeeltelijk aan liggen

WTF?? Mooie camera man

jij traint?????? :(

werk aan de winkel brian!!! als ik zo kijk had je er veel meer uit kunnen halen! makkelijk.!

maak eens een fatsoenlijke pic waar je een most musculair op doet dan valt er iets meer te zien dan een on-aangespannen arm met geen definitie....

spijtig heb je al de crappy posts aan jezelf te danken, maar wie weet sta je er volgend jaar goed op.

dus.. ga ervoor train hard.... ja nog harder dan je doet! eet goed en let op je vet% ik zie zo door je shirtje heen dat je bovenkant borst totaal achterlooopt .... dus investeer tijd omm in de goede proporties te komen!!!

succes

p.s. we wachten op een nieuwe normale pose , zonder shirt

firedsoul zei:
ik vind dat geen dikke arm ??? of kijken wij naar een andere foto ??? . Ik neem dat ie niet aan gespannen is maar vind dat erg magertjes voor 1,5 jaar training. Je kunt beter een voedingsschema erbij nemen en ff kijken naar je trainingsschema of dat wel goed is.

Ik ben het hier wel een beetje mee eens, doe eens een mooie pose. Most muscular is vaak wel een mooi totaalbeeld.

Keep up the training!!...and eating....and sleaping;)

weet niet wat je doelstelling is maar laat die mega grow maar al zitten en koop een beetje meer eiwitten met dat geld...

en doe na je krachttraining(al geloof ik bijna niet dat je traint; maar ja)45 min cardio(fietsen) en ga wat lager in je carbs zitten...

dat fototje trekt op niet veel maar probeer deze tips en neem na 6 maanden nog eens een foto en laat de mensen POSITIEF verrassen...

succes

buik trainen misschien:D

Wat zijn je stats eigenlijk?
En wat meten je armen nu?

Graag gewoon on-topic blijven. Iemand zijn keus van kleding, of het prijskaartje wat er aan hangt is hier het onderwerp van discussie.

Nee, ik zie nog niet echt veel "spier". Misschien is een kijkje in de voeding sectie handig?, en post je schema daar eens.

waarom denk ik dat we die niet meer terugzien ? Hij zei toch dat het geen vet was, dan ben ik benieuwd :)
:p

• Topic Starter Topic Starter
Neeb zei:
waarom denk ik dat we die niet meer terugzien ? Hij zei toch dat het geen vet was, dan ben ik benieuwd :)
:p

Waar lees jij dat ik heb gezegd dat het geen vet is? tuurlijk zit er wast vet ok. maar die buik tja ik wed dat ieders biuk er zo uit ziet na bijna een liter weightgainer. maargoed, pak er nu de buikspiertjes weer bij.

Ik vind et jammer dat er heel wat mensen kritiek geven op hem.
Maar Brian heeft tenminste, wel een foto gepost.
Geef eens kritiek als je zelf een foto gepost heb, of durfen jullie dat niet?

En @ Neeb, je kon die twee E'en in je naam beter in 2x een O doen. hij is nog vaak genoeg terug :)

Killastyle zei:
Ik vind et jammer dat er heel wat mensen kritiek geven op hem.
Maar Brian heeft tenminste, wel een foto gepost.
Geef eens kritiek als je zelf een foto gepost heb, of durfen jullie dat niet?

Aangezien ik wel iets gepost heb wat met de topic te maken heeft, bijna als 1 van de enige,
vind ik een reactie ook het minste wat je terug kan verwachten :rolleyes:

Terug
Naar boven