AndroidHealthClinic

na 1.7 jaar trainen

varvatos

Novice
Waardering
0
ik ben begonne met dieeten en trainen op 130 kg ben zelf 1m83 ong mijn lichaamsgewicht is nu ong 85 kg wil nu nog een paar kg droge spier massa kweken

100_0125.jpg

101_0324.jpg

Laatst bewerkt:
ahaa GOED man ! nu wat massa bij =)

Laatst bewerkt:
Knap werk, Flink gecut hoor...

Suc6 met massa opbouwen ;)

1.7 jaar :) hoelang zal dat zijn? MOEILIJK GETAAAAAAAAL

20.4 maanden :D

of bedoel jij misschien 1 jaar en 7 maanden!

19 maanden

Ja dat scheelt een hoop! wel goed gecut! succes met massa opbouwen

wat een goed verschil man, vele male beter! nu lekker massa pakken....

t*ring, wat een verschil zeg. Nu een beetje massa erop knallen.

je oogt wel een stuk blijer toen je wat dikker was of heb ik dat mis?
ot: goed gecut, nu bulken met die hap ;)

Je lijkt wel ecto nu! :eek:
Zwaar gecut! Nu nog flink wat massa bij. :rolleyes:

Geweldige progressie, nu massa erop knallen. :thumb:

zozo , dit is al een prestatie! En nu doorgaan!

Heeeeell veel respect!!
Niet iedereen doet je dat na!!
Succes met je doellen.

zet hem op! Goed bezig!

• Topic Starter Topic Starter
haha nee:) ben blijer nu zeker en vast :) maar een vraagje wat is ecto ?

haha nee:) ben blijer nu zeker en vast :) maar een vraagje wat is ecto ?

Je hebt 3 verschillende, Ecto, Meso, & Endo

Ectomorph: Dit type lichaamsbouw is lang en slank met een lichte botstructuur. Het lichaam is kort in verhouding tot de armen en benen. De vingers, handen en tenen zijn vrij lang. Ectomorphen zullen meer moeite moeten doen om gewicht aan te komen en kunnen goede atleten te zijn in duursporten of atletiek.

Mesomorph: Dit type lichaamsbouw is doorgaans gekend als met een gespierd uitzicht, zware botten een grote borstkas en bredere schouders. Ze kunnen snel spiermassa aankomen, zijn heel sterk en kunnen enorme hoeveelheden voedsel nuttigen en toch slanker blijven dan endomorphen. Ze zijn niet de beste zwemmers of hardlopers, maar doen het erg goed in krachtsporten.

Endomorph: Mensen met dit type lichaamsbouw worden omschreven als iets dikker, omdat ze er zacht en rond uitzien. Ze hebben vaak grote buikspieren, en korte maar vlezige armen en benen. Deze personen hebben meest problemen om hun spieren droog te leggen en actief te blijven. Endomorphen hebben ook een traag metobolisme en zullen van nature vlugger vet opslaan. Niet iedereen is tevreden over zijn lichaamsbouw.

Dit is wel uitgebreid genoeg, denk ik zo maar eens..

:D

Laatst bewerkt:
goed man!
(en nu weer vreten :D)

• Topic Starter Topic Starter
Je hebt 3 verschillende, Ecto, Meso, & Endo

Ectomorph: Dit type lichaamsbouw is lang en slank met een lichte botstructuur. Het lichaam is kort in verhouding tot de armen en benen. De vingers, handen en tenen zijn vrij lang. Ectomorphen zullen meer moeite moeten doen om gewicht aan te komen en kunnen goede atleten te zijn in duursporten of atletiek.

Mesomorph: Dit type lichaamsbouw is doorgaans gekend als met een gespierd uitzicht, zware botten een grote borstkas en bredere schouders. Ze kunnen snel spiermassa aankomen, zijn heel sterk en kunnen enorme hoeveelheden voedsel nuttigen en toch slanker blijven dan endomorphen. Ze zijn niet de beste zwemmers of hardlopers, maar doen het erg goed in krachtsporten.

Endomorph: Mensen met dit type lichaamsbouw worden omschreven als iets dikker, omdat ze er zacht en rond uitzien. Ze hebben vaak grote buikspieren, en korte maar vlezige armen en benen. Deze personen hebben meest problemen om hun spieren droog te leggen en actief te blijven. Endomorphen hebben ook een traag metobolisme en zullen van nature vlugger vet opslaan. Niet iedereen is tevreden over zijn lichaamsbouw.

Dit is wel uitgebreid genoeg, denk ik zo maar eens..

:D
tnx this idd uitgebreid ma bedankt
:)

Wat een goeie progressie man!! respect

nu goed eten en massa bijkweken

grtz

netjes hoor! Respect! Nu veel massa kweken:D

dit zie ik nou graag
proficiat, erg goed man!:)

Goed dat je zoveel bent afgevallen, man! Je hebt wel een scary hoofd. :D

Terug
Naar boven