AndroidHealthClinic

Na 1 kuur niet meer natuurlijk groeien?

:mad: Is het zo moeilijk om TS gewoon een antwoord te geven of anders gewoon niks te tikken?

Dat gezeik ook altijd met je moet niet kuren bij 75 kilo. TS die weet dat vast wel/ behoort dat te weten als hij gaat kuren. Bovendien het is achteraf gepraat, kuur zit er op en tijd kan je niet terug draaien. Laat dat domme zinloze commentaar dan aub.

@TS
Zo lang je niet aan je natuurlijk limiet zit kan je groeien. AAS versnelt slechts het moment waarop je die limiet bereikt. Gezien je stats zit jij nog lang niet op dat punt en dus kan je naturel nog een hoop groeien. Wel is het zo dat een kuur (exogene AAS) je endogene (van jezelf) hormoonsysteem in de war schopt en onderdrukt. Na een paar maanden echter is dat wel weer normaal als je goed nakuurt en met de endogene test waarden die je dan hebt kan je gewoon weer op jezelf verder groeien. Hoogstens ietsje minder snel als wanneer je nooit gekuurd had.

Na een paar maanden echter is dat wel weer normaal als je goed nakuurt en met de endogene test waarden die je dan hebt kan je gewoon weer op jezelf verder groeien. Hoogstens ietsje minder snel als wanneer je nooit gekuurd had.

Erik77: Ik ben benieuwd of je daar ook een onderbouwing voor hebt,
waarom zou je hoogstens ietsje minder groeien dan?

Wanneer je hormoonhuishouding hersteld is moet je weer gewoon kunnen gainen als je niet aan je max zit. Het probleem is alleen wel dat herstellen soms heel lang kan duren en dat er al weer gekuurd wordt voordat deze hersteld is.

Erik77: Ik ben benieuwd of je daar ook een onderbouwing voor hebt,
waarom zou je hoogstens ietsje minder groeien dan?

Zoals al geschreven het is ietsje minder snel en niet ietsje minder want dat laatste is niet zo. Het is me teveel werk om het onderzoek op te zoeken maar het is zo dat als je ingegrepen hebt in je hormoonhuishouding er altijd iets van een verandering is. Iemand die 100% naturel is reageert beter op zijn eigen test level als iemand die ooit al x mg ingespoten heeft wat altijd veel meer zal zijn dan je eigen test ooit zal worden. Maar verder blijf je na herstel dus gewoon groeien tot die bekende natuurlijke limiet.

Zoals al geschreven het is ietsje minder snel en niet ietsje minder want dat laatste is niet zo. Het is me teveel werk om het onderzoek op te zoeken maar het is zo dat als je ingegrepen hebt in je hormoonhuishouding er altijd iets van een verandering is. Iemand die 100% naturel is reageert beter op zijn eigen test level als iemand die ooit al x mg ingespoten heeft wat altijd veel meer zal zijn dan je eigen test ooit zal worden. Maar verder blijf je na herstel dus gewoon groeien tot die bekende natuurlijke limiet.

interessant onderwerp.. zou die onderzoek graag wel eens willen lezen dan, kon m zelf helaas niet vinden. zou wel eens willen weten hoe groot die verandering/invloed dan is op iemand die al een keer heeft gekuurd, en iemand die meerdere keren heeft gekuurd. iemand linkje naar t onderzoek?

Dat is interessant. Waar ergens is men dan ergens tot de conclusie gekomen dat kwantiteit een rol is gaan spelen in het verschuiven van de hoeveelheid dat je er op reageert ?

Het klinkt iig zeer aannemelijk maar zou graag wel het onderzoek willen lezen.

Terug
Naar boven