XXL Nutrition

Na 11 maanden trainen

Yep doe zo voort!

mooi vooruitgang hoor grootvader:p

vind dat er voor 11 maanden niet echt veel veranderd is of ben ik de enige die dat ziet

Netjes, maar wat is je eventuele 'sport verleden'?

Ja ik ben echt 41 jaar :-) Ik train 4 dagen per week lees veel over body building en probeer zo goed mogelijk op mijn voeding te denken.
en met het nodige resultaat :thumbup:

ik denk dat beachman nieuwe lenzen nodig heeft :D
hoeveel kg ben je zwaarder geworden? 6?

• Topic Starter Topic Starter
en met het nodige resultaat :thumbup:

ik denk dat beachman nieuwe lenzen nodig heeft :D
hoeveel kg ben je zwaarder geworden? 6?

Mijn sport verleden toen ik 18 jaar was heb ik een half jaar body building gedaan en daarna eigenlijk niet veel meer gedaan aan sport.

Verleden jaar woog ik 105 Kg en had een taile van 109 cm mijn lengte is 187 dus ik was flink te zwaar. Ik ben toen begonnen met gezond eten en ben thuis een beetje gaan sporten het afvallen ging echt heel erg goed, en ik kreeg weer zin in sport.

Mijn gewicht na twee maanden fitness was 84 kilo nu op dit moment weeg ik zo'n 90 kilo maar wel een stuk droger gelukkig.....

Mijn sport verleden toen ik 18 jaar was heb ik een half jaar body building gedaan en daarna eigenlijk niet veel meer gedaan aan sport.

Verleden jaar woog ik 105 Kg en had een taile van 109 cm mijn lengte is 187 dus ik was flink te zwaar. Ik ben toen begonnen met gezond eten en ben thuis een beetje gaan sporten het afvallen ging echt heel erg goed, en ik kreeg weer zin in sport.

Mijn gewicht na twee maanden fitness was 84 kilo nu op dit moment weeg ik zo'n 90 kilo maar wel een stuk droger gelukkig.....

Respect. Ik denk dat je nu zeker veel motivatie heb om door te knallen als ik je stats van verleden zie. Ga door en beuken met die gewichten :thumbup:

Terug
Naar boven