S Spuitelf11 Ripped Bodybuilder Lid sinds 17 okt 2007 Berichten 4.164 Waardering 506 Lengte 1m94 Massa 93kg Vetpercentage 11% 22 jan 2010 #21 Ik doe overigens m'n buik op de dagen dat ik zin heb, vandaar dat het niet in m'n schema is opgenomen
Ik doe overigens m'n buik op de dagen dat ik zin heb, vandaar dat het niet in m'n schema is opgenomen
M megamax Cool Novice Lid sinds 13 sep 2009 Berichten 62 Waardering 9 23 jan 2010 #22 ik train zo: Rust rug, biceps Rust borst,schouders Rust benen, triceps Werkt goed voor mij, alles heeft ook genoeg rust
ik train zo: Rust rug, biceps Rust borst,schouders Rust benen, triceps Werkt goed voor mij, alles heeft ook genoeg rust
L likwit Advanced Bodybuilder Lid sinds 14 okt 2004 Berichten 1.388 Waardering 59 Lengte 1m91 Massa 106kg Vetpercentage 14% 23 jan 2010 #23 springfield zei: Dat het niet goed ging kan komen door van alles... Te weinig slaap, te weinig gegeten... Haha iedere training PRs zetten, dan zit jij zeker ook al aan het maximum van gewichten in je gym? Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Wat snap je niet aan de woorden 'als het kan'?
springfield zei: Dat het niet goed ging kan komen door van alles... Te weinig slaap, te weinig gegeten... Haha iedere training PRs zetten, dan zit jij zeker ook al aan het maximum van gewichten in je gym? Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Wat snap je niet aan de woorden 'als het kan'?