AndroidHealthClinic

Na 3 maanden serieus

Ano_94

Competitive Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
0
Hierbij de pics van me, train 3 maanden volgens schema 15 hh en 4x per week.

MM (ik kan niet poseren):

2pouofk.jpg

Double back biceps:

k0nbch.jpg

Geen benen foto want heb k*t blesure waardoor ik al een maand of 2 mn poten niet kan trainen.

Sorry voor de slechte kwaliteit, phone.

Graag commentaar en advies en geen gezeik.

• Topic Starter Topic Starter
Ja sorry duidelijker worden ze niet :( heb al 119 foto's moeten schrappen omdat ze NOG onduidelijker zijn.

handboek-digitale-spiegelreflex-fotografie.jpg

En die MM lijkt nergens op. :D Neem eens een voorbeeld aan anderen.

ik zie duidelijk verschil in je lats, derest is moeilijk te beoordelen door de qualiteit van de foto's

Misschien mislukken je foto's wel omdat je simpelweg niet genoeg massa hebt. Daardoor lijken ze misschien mislukt.
Wel hip trouwens, zo'n petje half op je kop zetten!

doe er eens een normale front pic bij om borst/buik te boordelen, bij de bovenste zijn alleen je lats te zien

hey wesking netjes hoor, je krijgt al iets een V vorm in je rug
maar wel beetje onduidelijke fotos:p

wat zijn lats eigenlijk?

• Topic Starter Topic Starter
doe er eens een normale front pic bij om borst/buik te boordelen, bij de bovenste zijn alleen je lats te zien

Borst is toch op de 1e pic te beoordelen of nie??
Buik ga je niet veel zien, zit een laag vet overheen. denk dat ik op 14 % zit ofzo :mad: en nu niet gaan zeggen hahaha 14 haha 6 %. want ik kan wss beter beoordelen als ik me naast mensen uit mn klas zie. trainingsmaatje staat op 9 % en is duidelijk een stuk rippeder.

hey wesking netjes hoor, je krijgt al iets een V vorm in je rug
maar wel beetje onduidelijke fotos:p

Thx, ja srry ik weet het :(

Vergeleken je oudere pics zien ik zeker progressie, en je traps gaan lekker.. pas op dat ze niet te groot worden he (symmetrie) :)

Ik dacht dat die van mij onduidelijk waren maar dees doen het 'm!

het verschil met je rug van toen en nu, is dat je nu de pose beter uitvoert zodat je v vorm beter uitkomt.
Dat jij over jezelf zegt dat je "te dik" word, is eigenlijk lachwekkend want je ben zo dun als een sprietje :P

Succes verder

Advies: meer eten en zwaarder trainen, en je focussen op alle spiergroepen en niet kijken naar evt. "achterliggende' spiergroepen...
En post eens normaal op het forum, en niet als een kindje van 12 met een grote mond. dat is mijn 2e advies.

3 maanden ?!
post fotos waneer er een kilo aanzit..

en wat een k*t fotos...

Tip: STOP met de belachelijke post(s) naar mensen die beter trainen(vooruitgaan) dan jou!

wat voor blessure heb je?

Terug
Naar boven