XXL Nutrition

Na 3 maanden serieus

• Topic Starter Topic Starter
het verschil met je rug van toen en nu, is dat je nu de pose beter uitvoert zodat je v vorm beter uitkomt.
Dat jij over jezelf zegt dat je "te dik" word, is eigenlijk lachwekkend want je ben zo dun als een sprietje :P

Succes verder

Advies: meer eten en zwaarder trainen, en je focussen op alle spiergroepen en niet kijken naar evt. "achterliggende' spiergroepen...
En post eens normaal op het forum, en niet als een kindje van 12 met een grote mond. dat is mijn 2e advies.

Thx, ik zeg niet dat ik te dik ben, maar zit gewoon een speklaag overheen :D but i'm still a ecto :o

Maar ik train mn traps niet eens, 1x in de 3 weken 2 setjes shrugs ofzo maar meer niet... doe ik iets fout dan?

En hoe zwaarder trainen? minder reps??? want ik doe nu 10-8-6-6.... en eten doe ik genoeg! :o zijn aardig wat kilootjes bijgekomen.

Ik zou het niet weten, maar na elke training (benen) 3 dagen last van mn linker kuit en de achterkant van mn been (sorry geen zin om natedenken hoe die ookalweer heette). Ik kan dan niet eens meer normaal lopen, het is geen spierpijn. want soms voelt het alsof mn spier doormidden is gescheurt maar dat is niet het geval :o

wesking als ik jou was zou ik paar maandjes 5x5 gaan doen, jij hebt echt meer kracht nodig, en heel veel eten
als ik vragen mag wat eet je op een dag?

wesking als ik jou was zou ik paar maandjes 5x5 gaan doen, jij hebt echt meer kracht nodig, en heel veel eten
als ik vragen mag wat eet je op een dag?

Dat is op het moment verschillend, want heb het heel erg druk met van alles en nog wat. maar mn voedingsschema staat wel ergens op het forum, ben nu bezig met nieuw voedingsschema te maken.

maar krachtstats vallen toch nog wel mee, mn trainingsmaatje traint een jaar en is veel slappen vb: bankdrukken 8x 30 kg.

K wou juist op massa trainingen want veel massa heb ik niet :o

Nette progressie wat er van te zien valt. In ieder geval beter dan mijne ookal is dat ook niet moeilijk.

misschien moet je gweoon een lamp aan doen? Gewone camera helpt ook wel 5000% ;)

Doe 5x5/3x5, basis compounds, eet clean en veel en rust genoeg. Koop vervolgens een camera, wacht 12 maanden en post wat pics.
Succes!

alleen bovenste want die onderste is hondenpoep.

Je moet gewoon meer eten want nu lijk je alleen wat droger te worden maar massa ontbreekt gewoon.

65 Kg --> 72 Kg droger?:rolleyes:

K snap wel waarom je dat denkt, maar volgens mij ben ik niet droger geworden, dit was iig niet mijn doel. :o

ik zou een 14 jarige ook geen advies kunnen geven eigenlijk ???

@ wesking

Mischien heb je wat aan deze filmpjes:
http://www.youtube.com/user/labrada80
is niet mijn account btw.
Staan allemaal posings tips op! heel erg handig, heb er al een hoop van geleerd!

Ik zie zeker progressie, ga zo door. Je bent nog jong dus het gaat zeker goedkomen.

Over die traps; denk niet dat die uit verhouding zijn, maar Wesking trekt z'n schouderbladen gewoon extreem ver omhoog waardoor het indd kan lijken alsof je huge traps hebt, wat dus niet zo is...

Ik zie zeker progressie, ga zo door. Je bent nog jong dus het gaat zeker goedkomen.

Over die traps; denk niet dat die uit verhouding zijn, maar Wesking trekt z'n schouderbladen gewoon extreem ver omhoog waardoor het indd kan lijken alsof je huge traps hebt, wat dus niet zo is...

Thx, dat bedoel ik, ik kan nie poseren waardoor er dingen groter of juist kleiner lijken. :o

Tja, 4 keer per week trainen helpt duidelijk niet, train 3 dagen per week, en zwaarder met minder reps, eerst zorgen dat je basis goed zit en dan pas aan een lager BF gaan denken.

Terug
Naar boven