XXL Nutrition

Na 6 maandjes sporten

Girly1991

Cool Novice
Waardering
8
Lengte
1m65
Massa
54kg
Vetpercentage
17%
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hallo iedereen
hier een fototje van hoe ik er nu uitzie :) woog eerst 65 kilo, nu 54 :) Ben erg tevreden met het resultaat. heb dit bereikt door 3 keer per week een uurtje cardio te doen en 1 keer per week met gewichten trainen. 6 maanden lang.

me 2009.jpg

Ziet er goed uit, geen voor-foto ?

• Topic Starter Topic Starter
nee helaas niet :mad: maar zag er mollig uit toen, echt vies

opzich leuk natuurlijk :) maar 1 keertje krachttraining ???whutttt?

Netjes hoor!

Maar je krast je hoofd weg op de foto, maar als avatar heb je je hoofd, :roflol: kan ook.

Je ziet er goed uit zo

dat ziet er goed uit

waarom heb je je hoofd wegekrast? die zal vast zo mooi zijn als de rest..

hoofd wegkrassen en het als avatar gebruiken ? :roflol:

goed bezig wel meid :thumbs:

Netjes hoor. En wat is nu op dit moment je doel? Neem aan dat je niet meer in gewicht wil zakken! Ga je nu meer met gewichten trainen en minder cardio?

Netjes ga zo door!

• Topic Starter Topic Starter
Netjes hoor. En wat is nu op dit moment je doel? Neem aan dat je niet meer in gewicht wil zakken! Ga je nu meer met gewichten trainen en minder cardio?

dank je
ja wil nu twee keer per week cardio en twee keer krachttraining gaan doen :)

Wat een heerlijk meisje en perfect bouwjaar heheeeh

heel veel succes topper met het realiseren van je doelen!

moeilijk te beoordelen, geen bikinifoto's?

Looking good! Ben wel net als skinnie benieuwd naar een foto waarop je buik ook te zien is. Ik snap dat je die before pic niet graag terugziet maar dan kun je wel goed de progressie zien

Oogt netjes op de foto, maar voor het betere beoordelen heb ik natuurlijk niks aan een jurk en een broekje... Welkom op het forum trouwens, be prepared voor een shitload aan test en aandacht waar de gemiddelde huisvrouw meer dan nat van wordt...

• Like
Waarderingen: gmt
Terug
Naar boven