Fitness Seller

na 6 weken kuren en 3 weken rust weer kuren

danny22

Cool Novice
Waardering
0
Hallo ik heb net 6 weken gekuurd met 2 ml sust en 2 ml parabolan in de week, maar moest stoppen na 6 weken. Het is nu 3 weken verder heb een week 40mg nolvadex per dag geslikt. Wil nu een nieuwe kuur gaan beginnen. maar dan met andere middelen zoals test prop en trenbelone. Dus mijn vraag is of die drie weken voldoende is geweest om te herstellen?

U eerste kuur ten eerste trok al op niks , dan 40nolva van geen nut
en dan je domme vraag of 3weken genoeg is om te herstellen

Mijn antw NEEN!

Had je nu een bridge gedaan oke

• Topic Starter Topic Starter
dus drie weken niks na 6 weken kuren is niet genoeg om dan weer te gaan kuren.

Dus eigenlijk heb je 6 weken gekuurd en 3 weken niks genomen want nolva gaat niks doen voor een weekje en dan op 40mg nog wel. Hoe ben je er op gekomen dit te doen?
En afgelopen kuur para en nu tren, das het zelfde he.

Hallo ik heb net 6 weken gekuurd met 2 ml sust en 2 ml parabolan in de week, maar moest stoppen na 6 weken. Het is nu 3 weken verder heb een week 40mg nolvadex per dag geslikt. Wil nu een nieuwe kuur gaan beginnen. maar dan met andere middelen zoals test prop en trenbelone. Dus mijn vraag is of die drie weken voldoende is geweest om te herstellen?
wat maakt het uit als je bent hersteld of niet? je gaat toch weer kuren dus je lichaam zal toch weer een ''stoot'' krijgen,

En ga jij maar verder spelen, je bent ten eerste geen 21 en je hebt nog nooit AAS van je leven gezien

dus wie moet er hier normaal doen ?

---------- Post toegevoegd Sun 26 Feb 2012 om 18:59 ----------

Dus eigenlijk heb je 6 weken gekuurd en 3 weken niks genomen want nolva gaat niks doen voor een weekje en dan op 40mg nog wel. Hoe ben je er op gekomen dit te doen?
En afgelopen kuur para en nu tren, das het zelfde he.

dit dus hij bedoeld wrs tren E (para) en wil nu op de Ace werken

• Topic Starter Topic Starter
heb je gelijk in little daddy het maakt ook niks meer uit , maar het zal wel meer schade aanbrengen voor me lichaam als ik nu weer 10 weken ga kuren, of nie.

Ik ben van ervaring dat je oftewel moet bridgen oftewel time on (inc pct) = time on minimum voor terug te knallen. Anders slaagt de kuur gewoon niet meer zo goed aan.
Of je moet veel hoger gaan doseren.

Bloedwerk man,meten is weten :cool:

Terug
Naar boven