Fitness Seller

Na de operatie.. 72kg - 84kg in 4 maanden

FitAndFishing

Cool Novice
15 jaar lid
Waardering
4
Lengte
1m84
Massa
89kg
Vetpercentage
15%
Beste mede bb'ers.

Ik ben nieuw op dit forum. Ik ben al een tijdje bezig met bb'en, maar pas sinds kort ook lid van het forum.
Ik heb in begin dit jaar een operatie gehad aan mijn blindedarm. Ik had een blinde darm ontsteking met complicaties, waardoor ik 3 weken in het ziekenhuis heb gelegen en daardoor ook heel erg ben afgevallen vanwege niet kunnen eten. (van +/- 82 met 17%BF naar 72 kg)
Daarna weer (veel) gaan eten maar door compleet geen vorm meer hebben en alleen aankomen op de buik toch maar begonnen met 'fitness'. Dit deed ik daarvóór ook al maar gewoon als 'fitness' (dus geen 4-5 dagen in de week met trainingsschema en voeding aanpassen).
Aangezien het bij mij verslavend werkt, zeer fanatiek geworden en besloten ook de voeding aan te passen en een trainingsschema te nemen. Gezien de fotos bracht me dat het gewenste voortgangsresultaat op de weg naar het beoogde eindbeeld.

Omdat je het van jezelf altijd minder goed ziet, wilde ik wel eens weten wat jullie vonden van de progress?
Bij deze de pics.
15-3-2010
ix4feq.jpg

8-4-2010
33ytiwz.jpg

3-5-2010
3467t54.jpg

9-7-2010
34o7wc0.jpg

20-7-2010
19lg86.jpg

Fys. stats:
84 kg
14,4% BF (plooimeting)
24 jaar
1,84m
39cm arm omtrek

Stats zoals ze nu zijn 13-10-2010 heb ik nog niet echt duidelijk. Wel weet ik dat ik in de 4 weken vakantie waar de meeste mensen aankomen, ik 4 kilo afgevallen ben, en deze nu weer aan het gainen ben. Dus het staat nu weer een beetje op het zelfde niveau als het einde van de zomer dat ik stopte voor 4 weken. Gok dat ik nu zon 84-85 kilo weeg weer.
Wel vind ik zelf dat de lats zijn gaan groeien, de v is er iets meer ingekomen. En die moeilijke borst van mij is eindelijk ietsje pietsje bijgekomen/de vorm begint er iets meer in te komen.
Nieuwe pics (bij de laatste foto heb ik weer die neiging om wat schuin te draaien voor foto, im working on it! daarom lijkt de rechter lat ook kleiner):
24-9-2010
15gbhgi.jpg

12-10-2010
35jkrvk.jpg

Greetz

Laatst bewerkt:
ik zie die de foto's niet

Je gewicht is nu in ieder geval een stuk gezonder!

Jammer dat de foto's inderdaad niet te zien zijn..

Zeer goede progressie gozer:D
Gaat dat litteken nog weg ? Zou wel zonde zijn als het blijft zitten maat je bent in ieder geval goed voor uit gegaan;)

• Topic Starter Topic Starter
Heb de fotos gefixt.
Als het goed is kan iedereen ze nu wel zien.
@ maffiabaas
Als het goed is wordt het gewoon huidskleur na een jaar ofzo, maar de verdikte plooi blijft. Misschien als het dan nog te zichtbaar/lelijk is dan maar even tatoeage eroverheen, maar zijn nog alleen ideen...

Laterss

Owja, zullen jullie zelf ook wel zien, maar mijn borst blijft heel erg achter!
Nog steeds aan het hopen dat ie eindelijk mee komt.
In kracht van benchpress naar dumbbellpress, wel erg vooruit gegaan. Druk nu de zwaarste dumbbells van 34kg weg, waar ik eerst nog geen 15 kg aan elke kant aan de stang hing....

Laatst bewerkt:
Je staat best wel héél krom, al eens laten nakijken?

Je staat best wel héél krom, al eens laten nakijken?

Neem aan dat je doelt op mijn onderlichaam/buik?
Ik sta normaal altijd recht, maar als ik alles aanspan voor op de foto, trek ik gek genoeg met mn heup naar rechts.
Is ook alleen bij die 'pose' verder heb ik er nooit last van, oefeningen ofzo.
Kijk maar naar foto 1 en 3, daar span ik het niet aan, en sta ik gewoon normaal.

Greetz

je staat scheef (bedoel ik hoogte van je buik) op fotos waarvan komt dat?

Dat is echt een mooie progressie!

Wat dat aanspannen en krom staan betreft, dat heb ik ook dus je bent in ieder geval niet de enige. Ben er wel achter gekomen dat het echt ontzettend moeilijk is om goed te 'posen', maarja gewoon vaak blijven proberen dan gaat het steeds beter :)

mooie progressie!

Zoo even een update geplaatst.
Training heeft even stilgelegen, dus niet veel progressie helaas. Maar toch wel weer een beetje naar mijn mening.

De groente (owja en zo laat op want studenten syndroom speelde op, ofwel morgen deadline opdracht en was niet af haha)

Nette prestatie man, ziet er goed uit.
Alles na de operatie goed gegaan etc. ?

Heel netjes bro.

Netjes hoor, duidelijk verschil te zien :)

Goede progressie hoor!
Je kan duidelijk zien dat je aan de ijzers heb gehangen.

Rock on!

Heb de fotos gefixt.
Als het goed is kan iedereen ze nu wel zien.
@ maffiabaas
Als het goed is wordt het gewoon huidskleur na een jaar ofzo, maar de verdikte plooi blijft. Misschien als het dan nog te zichtbaar/lelijk is dan maar even tatoeage eroverheen, maar zijn nog alleen ideen...

Laterss

Owja, zullen jullie zelf ook wel zien, maar mijn borst blijft heel erg achter!
Nog steeds aan het hopen dat ie eindelijk mee komt.
In kracht van benchpress naar dumbbellpress, wel erg vooruit gegaan. Druk nu de zwaarste dumbbells van 34kg weg, waar ik eerst nog geen 15 kg aan elke kant aan de stang hing....

Een tatoo over het litteken gaat niet lukken tenzij je een eenkleurig vlak wilt, lijnen verlopen op littekenweefsel.

Bedankt mannen voor de reacties.
Geeft weer wat extra motivatie uiteraard :).

@ Daniel20
Het is na de operatie wel allemaal goed gegaan gelukkig. Maar heb er toch zon 3 maanden mee gezeten waarvan ik 1,5 maand niet kon eten en 1,5 maand erg slecht kon eten. Daarna met bb begonnen en gewoon volop eten naar binnen gestompt. Wel vanaf de operatie ruim een half jaar last gehad van mn onderbuik.
Mn abs zijn trouwens ook ongelijk nu omdat er in gesneden is :(

@ Jinsu
Bedoelde ook niet echt er recht overheen, meer de lijnen volgen zodat het niet meteen in het oog springt (de tattoo dan wel, maar het litteken dan niet)

Inderdaad mooie evolutie. Nu terug verder knallen ;)

Goede progressie man! Ik heb zelf een paar jaar geleden ongeveer hetzelfde doorgemaakt als jij; een blindedarm-operatie ondergaan, ook met complicaties. Bijna 3 weken ziekenhuis en daarna nog 2 maanden totaal niet kunnen sporten/tillen of andere (lichte) inspanning. De pijn in de onderbuik en de ongelijke abs klinken ook erg herkenbaar. Mooi om te zien dat je zo'n snelle progressie boekt!:)

goeie progressie hoor ;) succes!

Terug
Naar boven