MuscleMeat

Na de sustanon kuur vraagje

mistertoenny

Novice
Waardering
1
Vetpercentage
15%
Hallo allemaal,

Na 10 weken een sus only en weinig resultaat. zit ik aan een aantal dingen te twijfelen.

Ik ben begonnen met 1x 250mg pw week voor 3 weken lang
daarna 2x 250mg pw week voor 4 weken
laatste 3 weken 1000mg pw

nu ben ik ruim vier weken klaar maar de puistjes op de rug en armen schieten er ineens uit. daarnaast een lekkere vette huid. Ik zit overigens nog niet aan de nolvadex.

is er een verklaring voor de puistjes?

Kan ik gewoon weer doorkuren aangzien deze prikkies laag aan t aantal mg per ml zou zitten??

thanks

je weet wel echt waar je mee bezig bent hé?

http://wiki.dutchbodybuilding.com/Sustanon_250

Om dit te illustreren kan men zich een hypothetische situatie voorstellen waarin een gebruiker ofwel 270 mg van een ester die 6 dagen actief is gebruikt, of 270 mg van een mengeling van verschillende esters, met 90 mg elk, die afgeven in 2, 4 en 6 dagen, analoog aan Sustanon. Bij de eerste wordt er elke dag ongeveer een gelijke hoeveelheid testosteron afgegeven. Bij de tweede zal de gehele eerste ester, de tweede ester voor de helft en de laatste ester voor 1/3de in de eerste twee dagen afgegeven worden. Het resultaat is hier duidelijk: de eerste twee dagen krijgt de gebruiker 165 mg te verwerken, de komende twee dagen is dat 75 mg en de laatste 2 dagen slechts 30 mg. De waarden pieken veel eerder, maar zakken sneller, waardoor er minder dan voldoende androgenen aanwezig zijn naarmate de week vordert.

AAS...................................Tijd na de laatste inname/inj........Minimale lengte van je nakuur

Anadrol50/Anapolan50...........8-12 uren................................3 weken
Deca Durobolin.....................3 weken..................................4 weken
Dianabol.............................4-8 uren..................................3 weken
Equipoise............................17-21 dagen.............................3 weken
Finajet/Trenbolon ac.............3 dagen...................................3 weken
Primobolan Depot.................10-14 dagen.............................2 weken
Sustanon............................3 weken..................................3 weken
Test Cypionate....................2 weken...................................3 weken
Test Enthenate/Testoviron....2 weken....................................3 weken
Test Propionate...................3 dagen....................................3 weken
Test Suspension..................4-8 uren...................................2 weken
Winstrol.............................8-12 uren..................................2 weken

je had vorige week al met de nakuur moeten beginnen en ik had sowieso test only genomen ipv sust only.

• Topic Starter Topic Starter
dat hele verhaal was me wel duidelijk. Ik had helaas geen nolva in huis en het geld was ook onverwacht op terwijl ik het achter de hand zou moeten hebben. Erg stom dus.

Test E ?

nakuur is het eerste wat je in huis moet hebben, die smoesjes die je nu gebruikt is gewoon onzin. als je 30 jaar oud bent en nog geen 30 tot 50 euro hebt voor een nakuur dan weet ik het ook niet meer.

test e? idd test e, sustanon doet het goed op papier, maar in de praktijk laat het vaak afweten.
is dit je eerste kuur?

sorry man maar ik vind het een slap excuus wat je nu zegt. je ziet duidelijk niet in dat je nolvadex even belangrijk is als je sustanon. je kuur bestaat uit je AAS en je nakuur product. wanneer je sustanon aanschaft of welke andere product zou je meteen ook je nakuur moeten aanschaffen anders moet je niet beginnen met een kuur. als je niets hebt gemerkt van je kuur en je gear is goed, dan moet je kijken of je training en voeding wel goed waren. verder zou ik gewoon een nakuur alsnog doen. succes

---------- Post toegevoegd 24 July 2013 om 12:46 ----------

nakuur is het eerste wat je in huis moet hebben, die smoesjes die je nu gebruikt is gewoon onzin. als je 30 jaar oud bent en nog geen 30 tot 50 euro hebt voor een nakuur dan weet ik het ook niet meer.

test e? idd test e, sustanon doet het goed op papier, maar in de praktijk laat het vaak afweten.
is dit je eerste kuur?

je bent me net voor :P

Tjonge dat is dan armoe troef bij jou thuis.

:roflol:

OT: Om je toch nog iets bij proberen te brengen...

De puistjes die je nu krijgt en de vettige huid komen door de hormoonschommeling die je nu in je lichaam hebt omdat je geen exogene toediening van Test (jouw geval Sust) hebt. Zelf maak je ook niets meer aan door de onderdrukking van de afgelopen weken waarin je sust gebruikte. Je oestrogeen » testosteron verhouding is nu zwaar uit balans (meer oestrogenen) en dit geeft bij vaak puistjes bij velen.

OFFFFFTOPIC:

Je bent wel een behoorlijke knurft :o

hahaha ja keihard gefaald. Maar des te meer reden om het volgende keer goed te doen. ik haal straks even de nolva op

- Weinig resultaat op 1g sust
- @ 30 jaar geen 40 euro voor een potje nolva

Damn son, sucks to be you. :D

Gain je niks is het fake weinig resultaat dan zal je te weinig gegeten hebben kan niet anders. En nolvadex of niet maakt niet uit gefaked ben je niet anders had je nu geen bijwerkingen. En dan daarbij 1000mg sustanon is wel heel erg apart zeker gezien het feit je sust het beste om de dag of max om de 2 dagen kan zetten en dan nog 1000mg hoop totaal voor je ;)

Gain je niks is het fake weinig resultaat dan zal je te weinig gegeten hebben kan niet anders. En nolvadex of niet maakt niet uit gefaked ben je niet anders had je nu geen bijwerkingen. En dan daarbij 1000mg sustanon is wel heel erg apart zeker gezien het feit je sust het beste om de dag of max om de 2 dagen kan zetten en dan nog 1000mg hoop totaal voor je ;)
op een gegeven ogenblik zat ik 2x 2ml elke 3 dagen

Hallo allemaal,

Na 10 weken een sus only en weinig resultaat. zit ik aan een aantal dingen te twijfelen.

Ik ben begonnen met 1x 250mg pw week voor 3 weken lang
daarna 2x 250mg pw week voor 4 weken
laatste 3 weken 1000mg pw

nu ben ik ruim vier weken klaar maar de puistjes op de rug en armen schieten er ineens uit. daarnaast een lekkere vette huid. Ik zit overigens nog niet aan de nolvadex.

is er een verklaring voor de puistjes?

Kan ik gewoon weer doorkuren aangzien deze prikkies laag aan t aantal mg per ml zou zitten??

thanks

Kan je een foto van je sust in het topic real of fake plaatsen. Kunnen we beoordelen of je gear echt is of niet.

heb de flesjes niet meer helaas. Komt uit spijkenisse dat is t eneige wat ik weet.

Terug
Naar boven