- Waardering
- 560
- Massa
- 40kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wanneer komen de waterstofauto's nou? Ik wil er best een kopen, al ik dan ook overal gewoon kan tanken. Aan mij zal het niet liggen. De techniek is er.
het omkappen van het hele regenwoud zou een oplossing zijn voor het co2 probleem, maar waar ik het ergens heb gelezen weet ik niet meer (een nieuwssite zoals yahoo was het toch, niet een of andere vreemde site)
mja ik denk dat we dan wel andere grote problemen hebben
Regenwouden produceren alleen CO2 als je al een opwarming van de aarde hebt, of tijdens warmere perioden als er minder groei is van de bomen. Trouwens omkappen is juist geen oplossing: het is juist door het omkappen dat ze meer CO2 produceren.het omkappen van het hele regenwoud zou een oplossing zijn voor het co2 probleem, maar waar ik het ergens heb gelezen weet ik niet meer (een nieuwssite zoals yahoo was het toch, niet een of andere vreemde site)
het omkappen van het hele regenwoud zou een oplossing zijn voor het co2 probleem, maar waar ik het ergens heb gelezen weet ik niet meer (een nieuwssite zoals yahoo was het toch, niet een of andere vreemde site)