XXL Nutrition

na jaar of weer beginnen

DiRtY DeViL

Cool Novice
Waardering
1
na jaar of te zijn geweest '

ben ik verplan week 1 tm 20 bold 600mg om de 6 dagen
week 1 tm 3 tren A 100mg om de 3 dagen
week 1 tm 3 sust op 250mg om de 3 dagen
week 3 tm 13 tren E 400 mg om de 6 dagen
week 3 tm 20 test E 250 mg om de 6 dagen
week 22 tm 23 clomid 50 iedere dag
week 23 tm 26 clomid 100 iedere dag
week 26 tm 27 clomid 50 iedere dag

of simpel week 1 tm 12 bold 600mg
1 tm 12 test 250mg
1 tm 10 tren E 400mg
12 tm 16 clomid 100mg

doel van de kuur droge massa aanzeten en wat lager in vet
stats nu 104 kg 12 a 13% 1,85 lang

voeding eet bijna iedere dag hetzefde en eet op gevoel gaat goed

60gram isolaat,banaan,vruchtensap

200gram panga of blik tonijn of bak maagere kwark 500gram 100gram oats 3 visolie en 3 glucasamine

230 gram panga of 230 gram kip met 150 gram rijst 30 gram nootjes

230 gram panga of 230 gram kip met 150 gram rijst 30 gram nootjes

230 gram panga of 230 gram kip met 150 rijst gram 30 gram nootjes

230 gram panga of 230 gram kip met 100 gram rijst 30 gram nootjes

60 gram caseine

(alles bereid gewogen)
(groente meestal 250 gram per dag brokolie of wokgroente)

voor het trainen afhankelijk welke tijd pak ik meestal 45 gram malto/dextro of vitargo met amminos
train ik niet pak ik dit niet

trainings schema heb ik niet train waar ik het meest in uitgerust ben, wel komt alles aan bod in de week

heb graag op of aanmerkingen wat beter kan

kzou voor optie 2 gaan, verder ziet je voedingsschema er keurig uit moet ik zeggen ; ) well done

volgens mij ga je met die voedingsschemaniet droger worden hoor,, 550 gram rijst en kilo vlees per dag en zoveel nootjess...

Als je tren e niet vanaf week 1 neemt maar pas begint als je de tren ace stopt zit je meteen weer op nul en moet je wachten tot de lange esters zich weer opgebouwd hebben.
Ik zou dus altijd alles vanaf de eerste week starten om dit te voorkomen.

Maar eerlijk gezegd zou ik hem zo doen:
week 1 tm 4 winstrol 50mg per dag
week 1 tm 14 test E 250 mg per week
week 1 tm 14 bold 600mg per week
week 1 tm 12 tren E 400 mg per week
week 16 tm 21 nolvadex 20mg per dag OF clomid 100mg per dag

Voeding zou ik iets meer afwisselen. Ik denk dat het je anders na een week al je strot uit komt

• Topic Starter Topic Starter
Als je tren e niet vanaf week 1 neemt maar pas begint als je de tren ace stopt zit je meteen weer op nul en moet je wachten tot de lange esters zich weer opgebouwd hebben.
Ik zou dus altijd alles vanaf de eerste week starten om dit te voorkomen.

Maar eerlijk gezegd zou ik hem zo doen:
week 1 tm 4 winstrol 50mg per dag
week 1 tm 14 test E 250 mg per week
week 1 tm 14 bold 600mg per week
week 1 tm 12 tren E 400 mg per week
week 16 tm 21 nolvadex 20mg per dag OF clomid 100mg per dag

Voeding zou ik iets meer afwisselen. Ik denk dat het je anders na een week al je strot uit komt

Voeding eet ik al sinds juli vorig jaar speelde toen alleen met de rijst en at geen kip maar koolvis was in december behoorlijk ingevallen lol maar met een junk maaltijd af en toe is het wel uit te houden verder klopt ie toch? Ene soms als t niet anders ken eet ik buiten de deur kan het niet anders wel zo schoon mogelijk

Kuur die jij plaats is mooi ziet er goed uit
Alleen zou ik die bold willen verlengen na 20 en eventueel test doorlopen op 500 vanaf 14 tot 20 is dit een optie ?

Voeding eet ik al sinds juli vorig jaar speelde toen alleen met de rijst en at geen kip maar koolvis was in december behoorlijk ingevallen lol maar met een junk maaltijd af en toe is het wel uit te houden verder klopt ie toch? Ene soms als t niet anders ken eet ik buiten de deur kan het niet anders wel zo schoon mogelijk

Kuur die jij plaats is mooi ziet er goed uit
Alleen zou ik die bold willen verlengen na 20 en eventueel test doorlopen op 500 vanaf 14 tot 20 is dit een optie ?

In mijn ervaring elke dag kip met rijst, meermaals gaat tegensteken, miss wat meer afwisseling?

En ja is een optie, maar of je dan nog gaat groeien, meestal is de rek na 10-12 weken eruit, op test only gingen de laatste weken bij mij vrij moeizaam vooruit, ging wel vooruit maar niet zoals in het midden-kuur..

• Topic Starter Topic Starter
Dat het tegen gaat eten valt wel mee voor mij maar klopt het eet schema wel ?

Ene bold op 20 weken sonde van het geld heb hier 2 x bold 20 ml 300 mg staan en nog masteron en nog primo Hahaha maar goed is het een optie door te trekken en test dan te verhogen ?

Bedankt voor de reply s

Terug
Naar boven