Fitness Seller

Na meer dan 3 jaar, back to BB!

Antaxious

Novice
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
90kg
Hallo,

Ongeveer 3-4 jaar geleden heb ik goed zitten trainen met een 5 day split dat ik hier gevonden heb, ik heb de training voor ongeveer een jaar gedaan tot ik geen tijd/geld meer had om te kunnen trainen. In kort, ik moest altijd verhuizen en niet alleen van plaats maar ook van land. Ik ben een belg, en woon nu gelukkig met mijn vriendin in duitsland en kan ik eindelijk weer tijd vrijmaken voor bodybuilding. Niet alleen om weer fit te worden maar ook voor het psychologische aspect van bodybuilding.. Het is zoals een drug!

Vroeger had ik hier een schema gevonden dat heel goed werkte met mij, maar die vind ik niet terug. Gedurend 3 dagen zat ik dus voor mijn computer om een andere schema te vinden, ik heb heel veel goeds gelezen over een 3day split maar om eerlijk te zijn heb ik veel liever een 5 day split..

En daarom kom ik dus met de vraag, en heb daarvoor een nieuwe account gemaakt of jullie mij een goede 5 day split kunnen aanraden?

Ik ben niet flexibel, dus ik denk niet dat ik een Full squat goed ga kunnen uitvoeren, maar ik ben er wel voor open en volgens mij kan ik wel gewichten gebruiken onder mijn voeten tot ik weer flexibel ben...

Schema dat ik gevonden heb > http://www.bodybuilding.com/fun/wotw94.htm

Over mezelf:
Doel: Massa
Leeftijd: 22
Niet flexibel
Ik heb nog wat kracht over, en mijn lichaam ziet er uit alsof ik roeger wel getraind heb, maar ik heb een buik!

Over Gym:

Apparatuur: Ik heb snel rond gekeken en ze hebben veel "machines" het gedeelte om met lossa gewichten te trainen is klein, ze hebben geen grote 20kg olympsiche bar, maar ze zeiden dat het allemaal besteld is. Daar gaat mijn deadlift?

Afstand: Het is ongeveer 30-50 minuten STAPPEN, ja stappen. Ik ben niet van plan om met de auto te gaan en een alternatief is de trein, maar ik moet dat zien hoeveel dat zou kosten 5x per week, ook al is het 1 euro , dat is al 10 euro per week, zal me meer kosten dat fitness abonnement. :P En stappen is gezond vroeger was het 1 uur met de fiets

Alle hulp is welkom :D Ik ben van plan om volgende week te starten of misschien ten laatste in januari.

Alvast Bedankt!

Laatst bewerkt:
waarom geen fullbody? zoveel volume heb je in het begin niet nodig.. en ik zou een gym kiezen die dichterbij is, weet niet wat je met stappen bedoeld maar als het al een uur met de fiets is en je wilt niet met de auto gaan.. ga je veel tijd+trainingen missen.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor je reactie!

Fullbody had ik aan gedacht, zodat mijn lichaam eraan gewend raak is het geen slecht idee maar ik heb veel liever een 5 day split ook al heb ik in het begin niet zo veel vooruitgang dan een Fullbody.

En voor de Gym, ik leef samen met mijn vriendin in duitsland en dit is de dichtbijzijnde gym dat er is. de tweede is veel verder. We leven niet in een stad.
Ik heb nederlands voor meer dan een jaar niet gebruikt, maar in belgie is stappen gewoon stappen dus niet met de fiets, maar je voeten gebruiken! Wandelen, snel stappen, joggen etc

Ik weet niet wat je bedoeld met "Je gaat training missen/tijd" als dat op zich al training/opwarming is. Ik werk als zelfstandige en kan tijd vrijmaken wanneer ik wil, dus het liefst zou ik dus ook smorgens willen trainen dan is er minder volk. Als ik 1 uur /dag moet trainen en het is 1 uur om daar te geraken maak ik gewoon 3 uur vrij. Ik zou met de auto kunnen gaan maar daar zie ik het nuts niet van in :p

En alast mijn excuses voor mijn spelling, nederlands is niet mijn moedertaal maar mijn 3de/4de taal. Ik zou wel op een engelse forum kunnen gaan, maar op deze forum had ik een goede ervaring in het verleden (2008)

Dubbel post, ziet er naar uit dat ik mijn oude profiel gevonden heb. (Dit is antaxious, ik zal met deze account antwoorden nu)

Terug
Naar boven