MuscleMeat

Na mijn kuur -> massa- en krachtbehoud

ShaqAttack

Advanced Bodybuilder
Waardering
5
Ik kom net uit mijn kuur van 11 weken trenbolone E 400mg/week, en 12 weken test E 500mg/week. Was in week 11 en 12 begonnen met 50 mg winny (oral), maar kreeg hier onmiddellijk (in week 12) hinder door in de gewrichten, vooral schouders !! Ben dus wijselijk gestopt met winny...
Ben heel tevreden van deze kuur, heb veel vet verloren (% onbekend) en toch nog enkele kilo's kunnen pakken... sta dus een pak beter dan voorheen, op ongeveer 111 kg voor 1m96...

Vandaag dus mijn eerste dag PCT, 40 mg nolvadex week 15 en 16, 20 mg nolvadex week 17 en 18...
Zou maandag beginnen met Kre-alkalyne om rebound wat op te vangen, en zou eveneens aan de clenbuterol gaan voor massabehoud en tevens wat droger te komen.

Nu mijn vraag: ik heb de indruk dat ik de laatste dagen weer wat meer vet begin op te stapelen (lichtjes), nochtans eet ik hetzelfde, train ik evenveel en intensief, ...
Zou dat het begin van het aromatiseren kunnen zijn van de test ?
Gelukkig dat ik in dat geval kan beginnen met nolvadex...

Ook voel ik toch al licht het verschil in trainen, gewichten waar ik de voorbije weken makkelijk mijn topreeks mee deed, krijg ik het nu in de laatste 2 reps aardig moeilijk !!!! Vind dit spijtig natuurlijk, vandaar de creatine , hehe...

denken jullie dat de clenbuterol mij hier ook nog wat extra kan opleveren, ivm spierbehoud en vetverbranding ?
zo ja, best 2 weken on 2 weken off, en opbouwen naar 100mcg ??

van clen wordt ik altijd wel sterk, das heel raar. mss is het een idee om je voeding ietsje bij te stellen, je bent immers off....hoewel je ook niet te laag moet gaan om je nieuwe massa in gevaar te brengen...moet je ff aanvoelen.
persoonlijk vind ik 100mcg clen tijdens pct wat aan de hoge kant. het gaat om zijn anticatabole eigenschappen en niet om zijn vetverbrandende eigenschappen dus zou iets minderen.

en een beetje krachtverlies hoort er gewoon bij..jammer maar helaas ;)

Ik schrijf net toevallig in mijn log dat ik nog net zo sterk ben als in de kuur terwijl ik al een goeie week gestopt ben. (korte esters)

Ben ook met clen bezig op 80mcg dus misschien heeft het inderdaad een verband.

• Topic Starter Topic Starter
Ik weet dat krachtverlies erbij hoort, maar vind dit echt wel pijnlijk... 3 weken geleden drukte ik nog probleemloos 6x130, en daarna 5x140 op de bank, gisteren had ik moeite met mijn laatste rep 130 !!!! Pffff, balen !
Ben begonnen met de kre-alkalyne, dit moet me toch wel wat helpen...
En ik wacht vol spanning op mijn clenbuterol natuurlijk...

• Topic Starter Topic Starter
Intussen zit mijn eerste week nakuur (40mg nolvadex/dag) erop, en heb ik niet de indruk dat er nog meer aromatisatie optreedt !
Kracht blijft ongeveer op hetzelfde niveau...
Maar... ik heb het heel moeilijk met het volumeverlies, pfff...
Blijkbaar moet ik toch zo'n 2,5 kg puur vocht hebben opgehouden, want mijn weegschaal wijst na 3 weken 2,5 kg minder aan ! Ik merk ook aan mijn t-shirts en hemdjes dat ik toch wel een stuk minder volume heb, en dat is toch wel weer een ontgoocheling...
Nochtans eet ik nog steeds even veel en goed, ben ik een week bezig met Kre-Alkalyne en B12-injects...

Wie kan mij helpen om het massaverlies enigszins te beperken ?

spijtig genoeg is mijn clen nog niet binnengekomen...

je moet altijd rekenen met wat verlies en in de meeste gevallen is dat vocht ;als je ziet dat je weer wat droger komt te staan vind ikzelf dat het niet zo erg is .....maar je bent goed bezig met je kre-alkalyne en dadelijk de clen erbij op 80mcg dat zal wel goed komen.

je moet altijd rekenen met wat verlies en in de meeste gevallen is dat vocht ;als je ziet dat je weer wat droger komt te staan vind ikzelf dat het niet zo erg is .....maar je bent goed bezig met je kre-alkalyne en dadelijk de clenbuterol erbij op 80mcg dat zal wel goed komen.

Die clen op 80, is dat dan 2 weken on, 2 off of een ander regime?
Dacht aan 2 dagen on-off....geen idee trouwens, vandaar de vraag.

Terug
Naar boven