MuscleMeat

Naaktfitness trekt wereldwijde belangstelling

Marky

Monstrous Giant
Waardering
333
Naaktfitness trekt wereldwijde belangstelling
Het plan om in maart te starten met fitness voor nudisten in een sportschool in de Betuwen heeft wereldwijd belangstelling getrokken.

Gat in de markt
Sportschoolhouder en initiatiefnemer Patrick de Man is al benaderd vanuit onder andere de Verenigde Staten, Engeland, Duitsland en België. Het naaktfitnessen bestaat nergens anders ter wereld en is 'een gat in de markt', zegt De Man.

Vanaf 18 jaar
Deelnemers mogen pas door de laatste, bewaakte toegangsdeur als zij hun kleren uit hebben. In de naaktsportzaal zijn alle bezoekers verplicht bloot, maar alle instructeurs verplicht gekleed. De naaktfitnessuren zijn pas vanaf 18 jaar toegankelijk.

Gluurders
Naaktlopers met coïtusuele bijbedoelingen worden geweerd van de wekelijkse uurtjes 'nudifit'. De zaal is ook volledig afgesloten, zodat gluurders geen kans krijgen. Tot nu toe hebben zich voor de open dag, zondag, 57 mensen aangemeld die geen bezwaar hebben tegen mediabelangstelling.

Denk dat ik v/d zomer daar eens effe heenga met m'n ripte lijf en m'n slingerende swans. :D Lijkt me overigens wel lekker als er geile chickies in de buurt zijn, dan hou ik hem niet in ontspanning vrees ik. :o

jammer dat je nog geen 18 bent ;)

Denk dat ik v/d zomer daar eens effe heenga met m'n ripte lijf en m'n slingerende swans. Lijkt me overigens wel lekker als er geile chickies in de buurt zijn, dan hou ik hem niet in ontspanning vrees ik.

:roflol:

Maar hoe doe je dat?
Als er een geile chick allerlei bewegingen maakt, eentje maar krijg je toch geheid al een stijve?
Vaag hoor:scratch:

Dan gaan ze over tot paalzitten zeker :cool:

Maar hoe doe je dat?
Als er een geile chick allerlei bewegingen maakt, eentje maar krijg je toch geheid al een stijve?
Vaag hoor:scratch:

ja mensen onder de 20 krijgen overal nog meteen een harde pieleman van he;)

ben trouwens benieuwd hoeveel leden ze zullen gaan krijgen, misschien wel een leuk stageadres voor mijn laatste jaar

mensen van 21 ook hoor ;)

Ik ben bang dat je daar niet de meest aantrekkelijke mensen aantreft.

Ik ben bang dat je daar niet de meest aantrekkelijke mensen aantreft.

ik denk idd dezelfde type mensen als naaktstrand bezoekers en dergelijke, niet veel soeps volgens mij.

Bovendien zien vrouwen er met strakke kleding stukken coïtusier uit als naakt, of ben ik de enige die er zo over denkt?

ik denk idd dezelfde type mensen als naaktstrand bezoekers en dergelijke, niet veel soeps volgens mij.

Bovendien zien vrouwen er met strakke kleding stukken coïtusier uit als naakt, of ben ik de enige die er zo over denkt?

Naakt valt soms tegen ja...:(

ik vraag me zelfs af of je daar veel vrouwen zal aantrekken. Het is wetenschappelijk bewezen niet zo lekker te cardio'en zonder bh, laat staan sportbh. En als ze het toch doen hangen hun t**ten over een jaar tot op de grond. Zal meer een mannenbedoening worden lijkt mij.

zullen wel allemaal graft*kken zijn die daar komen naaktfitnessen

ik vraag me zelfs af of je daar veel vrouwen zal aantrekken. Het is wetenschappelijk bewezen niet zo lekker te cardio'en zonder bh, laat staan sportbh. En als ze het toch doen hangen hun t**ten over een jaar tot op de grond. Zal meer een mannenbedoening=homobedoening worden lijkt mij.

;)

Het heeft ook zo zijn voordelen, nu kun je tenminste zien wie zijn benen wél traint en wie niet.

Terug
Naar boven