XXL Nutrition

naald 1.2 x 40

Hahahaha, ja ik gebruikte ze om dikke olie op te zuigen.

Ik raad je af om deze ook echt in je kont te zetten, want die ga je echt voelen!

sterkte

Nou ik injecteer met 1.0 x 45, dit gaat me gemakkelijk af. 1.2 heb ik in het begin gebruikt, het was te doen, maar je voelt wel wat meer.....

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
zit er dan zoveel verschil in? anders wacht ik nog wel 1 dagje

Euhmz, vind het persoonlijk mee vallen. Je zult iets of wat meer voelen, maar pijn is fijn toch

• Topic Starter Topic Starter
net gedaan voor het eerst, voortaan alleen maar 1.2x 40 :) zuigt makkelijker en injecteert makkelijker en qwa pijn precies hetzelfde als de 0.8x 40 :p

net gedaan voor het eerst, voortaan alleen maar 1.2x 40 :) zuigt makkelijker en injecteert makkelijker en qwa pijn precies hetzelfde als de 0.8x 40 :p

Voor mij persoonlijk veel te onbenullig 1.2 qua dikte
Zet enkel in de glutes waar het te pijn doet en met 1.2 druk je al snel het rubbertje van je vial naar de ruft

wacht morgen eerst maar ff af qua pijn;)
in me reet lijkt het me niet zo'n probleem, maar in je quads met een 1.2 :eek: dat is 0.4 verschil man, lijkt mij nogal wat hoor!

Terug
Naar boven