MuscleMeat

Naalden

ja, andere naald gebruiken is beter. en als je opzuigt uit een vialletje heb je toch grotere, langere naalden nodig. anders loop je te pielen met het laatste beetje.

Of je houd hem op z'n kop ;)
In ieder geval helpt een dikkere naald wel.

Ondanks alles toch nog maar een antwoord op de oorspronkelijke vraag (want die was zo "blond" dat er - begrijpelijk - alleen maar non-antwoorden kwamen):

- Vantevoren handjes wassen
- Alles op een schone plek klaarleggen
- Vial (rubber dop) met alcohol (70%) schoonmaken
- Injectieplaats met alcohol schoonmaken
- Voor elke injectie nieuwe naalden en nieuwe spuit
- Opzuignaald 1,2 mm (roze dop)
- Naald voor injecteren 0,8mm x 36 of 40 mm (groene dop)

Verder even de zoek functie gebruiken, hier bestaan al veel topics over.

Ondanks alles toch nog maar een antwoord op de oorspronkelijke vraag (want die was zo "blond" dat er - begrijpelijk - alleen maar non-antwoorden kwamen):

Lol mag een maat van mij wel eens uitkijken wat hij allemaal doet :(

Jawadde! Koop een chemiclave kan je telkens je naalden steriliseren en het kost maar 10.500€, heb je zo'n 10million naalden voor...
Altijd nieuwe naald, zelfs al ik mn optrek naald aanraak, weg en een nieuwe erop

Als ik twee pogingen moet doen om te prikken heb ik het gevoel dat de naald al bot aan het gaan is. Wat moet dat dan niet geven na 10 keer optrekken en injecteren ???

Trouwens naalden kosten 2 keer niets, en meestal bestel je die toch per 100 ofzo dus ik snap het probleem niet echt.

Gewoon de langste naalden halen die je vinden kan, gear opzuigen, met een waterproof schuurpapiertje weer scherp maken, prikken. Volgende keer even cleanen in zoutzuur waterproof schuurpapiertje scherp maken enz enz doe je er ongeveer 10 jaar mee als je fijn schuurpapier gebruikt tenminste. Pffffff ff doorblazen als hij verstopt zit.

Iedereen heeft toch gewoon een autoclaaf thuis staan :D

Gewoon de langste naalden halen die je vinden kan, gear opzuigen, met een waterproof schuurpapiertje weer scherp maken, prikken. Volgende keer even cleanen in zoutzuur waterproof schuurpapiertje scherp maken enz enz doe je er ongeveer 10 jaar mee als je fijn schuurpapier gebruikt tenminste. Pffffff ff doorblazen als hij verstopt zit.

Hahahahhaa, ik dacht eerst nog even, meent die dat nou echt...
Sjit man ! ;-)

er is ook gewoon antwoord gegeven op zijn vraag hoor
en vind het knap dat jij zomaar even een naald aanwijst.
naaldgrote is afhankelijk van injectie plek
std 0.8 X 36 of 40 is bogus

Nog een handige tip, haal de alcohol niet uit een fles bier.

er is ook gewoon antwoord gegeven op zijn vraag hoor
en vind het knap dat jij zomaar even een naald aanwijst.
naaldgrote is afhankelijk van injectie plek
std 0.8 X 36 of 40 is bogus

Antwoord is heel versnipperd gekomen, kan niet beoordelen of dat allemaal is overgekomen.
Vind het knap dat jij het nodig vind om hiervan af te wijken met injectable olie.
Maar je stelt me teleur met de "zomaar" in je zin, dit is gangbare kennis, dus dat je het nodig vind om op deze manier te reageren vind ik op z'n minst bedenkelijk.

Ook in de medische literatuur is dit de gangbare naald voor intramusculair injecteren van olie, en zowel voor bil als bovenbeen is dit prima. In de schouder is ook mogelijk, en sommigen injecteren zelfs in elk denkbare spier.
Maar de TS weet van toeten noch blazen, wat heeft het dan voor zin om meer dan de "basiskennis" te vermelden?

Terug
Naar boven