AndroidHealthClinic

Naar het wc

noem jij dat een normale mens? iemand die om de 3 weken schijt...

Orange Triad (> Digestive Aid)

Gebroken lijnzaad van Zonnatura...

lol ik ga hier niet disussieren over het feit dat het al dan niet waar is hoor

nee eff serieus? is nieuw voor mij want is eerste keer dat ik het hoor...

eff :ot: ik zie dat je lesgeeft in eeklo daar woon ik niet zo ver van... ken je nourdine toevallig niet? van nourdine gym?

• Topic Starter Topic Starter
HaHha rofl yah maar ik vreet brinta en ik eet echt wel goed en genoeg :D en ik drink halve liter melk en eet 2 appels maar ik ga effe zo'n schijtsiroop kopen denkik. thnx for replys en haha ik lach me kapot met sommige opmerkingen :D ik schijt bijna in men broek vn't lachen!

nee gewone mensen
ik ken zelfs mensen die maar om de 2 a 3 weken gaan
niet iedereen schijt 3 keer per dag een halve kilo hoor
lol

Mensen die dat zeggen liegen. Als je 3 weken je schijt ophoudt veroorzaakt dat flinke verstoppingen en dat is echt niet gezond.

Mensen die dat zeggen liegen. Als je 3 weken je schijt ophoudt veroorzaakt dat flinke verstoppingen en dat is echt niet gezond.

misschien heeft hij een oncontroleerbare kringspier en poept hij wel zonder dat ie het doorheeft :P gewoon beetje bij beetje en gaat het via zn broekspijp de straat op. :D

Wat jody zegt, klopt. Het is zeker niet noodzakelijk 1 keer per dag te schijten om gezond te zijn en meerdere keren per dag gaan is ook niet abnormaal. Alles hangt af van je persoonlijke darmwerking, gelukkig heb ik een prachtig gemiddelde van 1 keer metselen per dag.

dus dan schijt hij 17 keer per jaar... moet wel goe rot zijn vanbinnen...

HaHha rofl yah maar ik vreet brinta en ik eet echt wel goed en genoeg :D en ik drink halve liter melk en eet 2 appels maar ik ga effe zo'n schijtsiroop kopen denkik. thnx for replys en haha ik lach me kapot met sommige opmerkingen :D ik schijt bijna in men broek vn't lachen!

Schijtsiroop? :P

Moet je Roosvicee Laxo kopen, of bietensap!! Dat werkt echt goed!

Maar waarom is het zo'n probleem dat je niet elke dag hoeft? Ik zou juist blij zijn. :P

Laatst bewerkt door een moderator:
Meer sigaren roken.

als je 3weken niet schijt ontplof met gemak man =/
waarom maak je eigelijk probleem van als je 1x in de 2dagen schijt,,zijn genoeg mensen die dat hebben
ga anders gewoon meer eten en meer vezels..
ik schijt met gemak 2 a 3x per dag.. volgens mij ter gevolg van overmatig eiwit gebruik :D

Terug
Naar boven